اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

راهی جز مبارزه با آمریکا بر اساس آموزه‌های امام حسین(ع) وجود ندارد

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز به یاری خدا پرچم امام حسین علیه السلام در سفارت سابق آمریکا به اهتزاز درآمد و بدانید هیچ راهی جز مبارزه با آمریکای جنایتکار بر اساس آموزه های امام حسین وجود ندارد.

راهی جز مبارزه با آمریکا بر اساس آموزه‌های امام حسین(ع) وجود ندارد

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس سردار محمدحسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین در مراسم اهتزاز پرچم عزای حسینی در سفارت سابق آمریکا گفت: امروز ما در این مکان افتخار داریم که پرچم اسلام و قرآن را به اهتزاز درآوریم و از محل جاسوس‌خانه سابق آمریکا صدای توحید و ایمان را به جهانیان صادر کنیم و امروز سفارت سابق آمریکا مرکز تعالی و مرکز مبارزه با آمریکا قرار داده ایم.

وی تاکید کرد: ما قول داده‌ایم که آمریکا و اسرائیل را نابود خواهیم کرد؛ قول دادیم که مستضعفان عالم بر مستکبران عالم چیره شوند. ما از تبار امام حسین(ع) هستیم که در راه مبارزه با مستکبرین چه بکشیم و چه کشته شویم پیروزیم و این بار قول داده ایم حادثه عاشورا تکرار نشود و حتماً پیروز خواهیم شد.

وی ادامه داد: ما جبهه مقاومت و کسانی که در مقابل مستکبران و در حمایت از مستضعفان ایستاده‌اند را یاری خواهیم کرد و این راهی جز مبارزه با آمریکا ندارد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: مستضعفان و آزادگان جهان بدانند انقلاب اسلامی ما انشاالله پا در رکاب رهبر معظم انقلاب قافله پیروزی برای استکبار جهانی را فرماندهی خواهد کرد و ما در این مسیر سربازی خواهیم کرد.

سردار سپهر گفت: امروز به یاری خدا پرچم امام حسین علیه السلام در سفارت سابق آمریکا به اهتزاز درآمد و بدانید هیچ راهی جز مبارزه با آمریکای جنایتکار بر اساس آموزه های امام حسین علیه السلام وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: رسانه ها، خواص و کسانی که تریبون در اختیار دارند باید کمک کنند راه پر افتخار حسینی را دنبال کنیم و آنچنان که قول دادیم انقلاب اسلامی را در رکاب امام خود به جهانیان عرضه کنیم در این مسیر حرکت کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول