اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

حفاظت از امنیت کردستان در اولویت قرار دارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: مراقبت از امنیت استان بعنوان پایه و اساس توسعه در اولویت ما قرار دارد و در این زمینه با کسی تعارفی نخواهیم داشت

حفاظت از امنیت کردستان در اولویت  قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسین خوش‌اقبال ظهر امروز در نشست مطبوعاتی استاندار و معاونین وی که به مناسبت هفته دولت در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: طی روزهای اخیر شاهد پیروزی دیپلماسی عزتمندانه در مقابل آمریکای جنایت کار در شورای امنیت سازمان ملل بودیم.

وی خاطرنشان کرد: در موضوع برگزاری ایام محرم مطابق تصمیمات ستاد مقابله با کرونا عمل خواهد شد و بنا به تاکید مسولان ارشد نظام رعایت پروتکل‌های بهداشتی الزامی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان افزود: در خصوص شورای اطلاع رسانی مطابق دستورالعمل ابلاغی جلسات متعددی در سال گذشته و امسال پیرامون مهم‌ترین رخدادهای استان تشکیل و اطلاع‌رسانی شده است.

وی اذعان کرد: اطلاع از وقایع استان را حق مردم می‌دانیم چرا که اطلاع‌رسانی مستند به شایعات پایان خواهد داد.

وی افزود: توسعه استان نیازمند همدلی است لذا از رسانه‌های استان درخواست داریم نسبت به افرادی که با دامن‌زدن به شایعات و تخریب افراد در فضای مجازی درصدد دلسرد کردن مردم و مدیران هستند واکنش منطقی و حق‌مدارانه داشته باشند.

وی اذعان کرد: مراقبت از امنیت استان بعنوان پایه و اساس توسعه در اولویت ما قرار دارد و در این زمینه با کسی تعارفی نخواهیم داشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: هفته دولت در سال‌جاری و بعنوان سال آخر دولت را در شرایطی قرار داریم که شیوع کرونا فرصت برنامه‌های حضوری را به شدت کاهش داده است.

وی اظهار کرد: دستورالعمل‌های مربوط به هفته دولت به شهرستان‌ها و اعضای شوری اطلاع‌رسانی ابلاغ شده و از فعالین عرصه رسانه انتظار داریم مجموعه مدیران استان را در بیان خدمات انجام شده کمک کنند.

وی گفت: انتظار داریم با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌هایی که در برگزاری اجتماعات وجود دارد خدمات نظام به بهترین شکل ممکن در فضای مجازی اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول