اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

سلطانی‌فر: پرونده کسانی که در قرارداد ویلموتس سهل‌انگاری کرده‌اند به محاکم قضایی می‌رود

وزیر ورزش گفت: حتما اگر در هنگام عقد قرارداد ویلموتس قصور و سهل انگاری صورت گرفته باشد دستگاه های نظارتی و امنیتی ورود پیدا کرده و قطعا پرونده کسانی که سهل‌انگاری کرده‌اند به محاکم قضایی خواهد رفت.

سلطانی‌فر: پرونده کسانی که در قرارداد ویلموتس سهل‌انگاری کرده‌اند به محاکم قضایی می‌رود

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره قرارداد با مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی ایران گفت: حتما اگر در هنگام عقد قرارداد ویلموتس قصور و سهل انگاری صورت گرفته باشد دستگاه های نظارتی و امنیتی ورود پیدا کرده و قطعا پرونده کسانی که سهل‌انگاری کرده‌اند به محاکم قضایی خواهد رفت. 

وزیر ورزش و جوانان با ناعادلانه خواندن حکم فیفا ادامه داد: مردم مطمئن باشند که با مبارزه با فسادی که در ورزش با همکاری وزارت اطلاعات، وزارت ورزش و قوه قضاییه تشکیل شده با خاطیان و مقصران قرارداد ویلموتس برخورد خواهد شد. امیدواریم با استفاده از همه ظرفیت‌های حقوقی و اجرایی کشور به گونه‌ای تدبیر کنیم که حکم فیفا در دادگاه عالی فوتبال شکسته شود.

وی افزود: قرار است از همه ظرفیت‌های کشور هم در بازرسی کل کشور، هم وزارت خارجه، هم معاونت حقوقی ریاست جمهوری  و نیز وزارت ورزش هم افزایی خوبی برای حمایت از فوتبال ملی و دفاع از آن انجام دهیم و حکم فیفا را که کاملاً ناعادلانه می‌دانیم برطرف کنیم.

سلطانی‌فر در پاسخ به اینکه عملکرد مسئولان فعلی فدراسیون فوتبال را چطور ارزیابی می‌کند، اظهار کرد: مدیریت فعلی یک مدیریت موقتی است. ما بعد از اینکه ریاست سابق فدراسیون فوتبال استعفا داد بلافاصله اقدام کردیم تا انتخابات برگزار شود. فیفا بر اساسنامه فدراسیون ایراداتی وارد دانست و برای رفع آن اقداماتی انجام شد.

وزیر ورزش تاکید کرد: آنان روزبه‌روز خواهان این بودند که دخالت نهادهای مختلف و دولت محدودتر و کمتر شود، گرچه خیلی هم در گذشته محدود بود. فیفا حتی حضور وزیر ورزش و معاون او را هم در مجمع تحمل نمی‌کند و خواستار حذف این دو مسئول شدند. پس هر زمان که فیفا اساسنامه پیشنهادی ما را تعیین کند، مطمئناً با تصویب آن در مجمع مراحل انتخاب رییس دائمی فدراسیون آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول