اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

روحانی جهادگر شهرستان بهارستان قربانی کرونا شد

شیخ مصطفی یاری روحانی جهادگر شهرستان بهارستان در اثر ابتلا به کرونا، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

روحانی جهادگر  شهرستان بهارستان قربانی کرونا شد

حجت الاسلام احمد سلطانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهارستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: روحانی جهادگر و امام جماعت مسجد امیرالمومنین(ع) شهرک قلعه میر بخش گلستان حجت الاسلام مصطفی یاری روز گذشته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان به جان آفرین تسلیم و به دیار ابدی رجعت کرد.

وی افزود: مرحوم یاری که از روحانیون جوان و جهادی منطقه بودند از نخستین روزهای شیوع ویروس ناشناخته کرونا در راستای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و ضد عفونی کردن معابر سطح شهر، به صورت خودجوش و آتش به اختیار وارد عرصه نبرد با این ویروس شد و پا به پای دلاوران بسیجی اقصی نقاط شهرک را ضدعفونی و گندزدایی کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهارستان با اشاره به ویژگی‌های این روحانی جهادگر، بیان کرد: این مجاهد راه سلامت علاوه بر انجام دادن فعالیت‌های جهادگرانه در عرصه بهداشت، علی‌رغم نداشتن تمکن و بضاعت مالی مناسب اقدام به کمک‌های مؤمنانه به افراد نیازمند محل می‌کرد و در فعالیت‌های فرهنگی برای جوانان بسیار  پرکار و فعال بوده و همواره گوش به فرمان رهبری و اجرای کردن فرامین رهبر انقلاب از هیچ کوشش دریغ نمی‌کرد.

حجت الاسلام سلطانی، خاطرنشان کرد: مرحوم شیخ  مصطفی یاری در طی ۶ ماه گذشته که منطقه و دنیا درگیر مبارزه و مقابله با ویروس کرونا است، همواره در صدد یاری رساندن به نیازمندان و افرادی که به واسطه شیوع این ویروس دچار مشکل شده‌اند، بوده که در نهایت طی چند روز گذشته در اثر ابتلا با این ویروس منحوس در بیمارستان بستری شد که علی‌رغم تلاش‌های کادر درمانی و تشدید بیماری، شب گذشته دعوت حق را لبیک گفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیار باقی شتافت.

به گزارش فارس، حجت الاسلام مصطفی یاری امام جماعت مسجد امیرالمؤمنین شهرک قلعه میر بخش گلستان در اثر ابتلا به ویروس کرونا، پس از چندین ماه جهاد و تلاش در راه مبارزه با این ویروس منحوس و فعالیت‌های جهادی دوشنبه در گذشت.

از  این جهادگر و روحانی جوان ۳ فرزند  به یادگار مانده تا در کنار مادر فداکارشان  ادامه دهنده راه ماندگار پدر ، مجاهد راه سلامت و مروج اسلام ناب محمدی و مکتب شیعه جعفری  باشند.

در پی درگذشت این روحانی مجاهد، مقامات و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی منطقه از جمله امام جمعه بخش بوستان، سرپرست فرمانداری بهارستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و رئیس مرکز رسیدگی به امور مساحد این شهرستان و سایر افراد با صدور اطلاعیه و پیام‌هایی عروج  شهادت گونه روحانی جوان و مجاهد  نستوه را تسلیت گفته و برای بازماندگان آن مرحوم از درگاه  الهی طلب  صبر و بردباری کردند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول