اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

قدردانی از کادر درمان در جشنواره «فصل همدلی»

تلاش جهادگران عرصه سلامت و قدردانی آز آنها، دستمایه جشنواره ادبی «فصل همدلی» قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ناصر امین‌زاده، دبیر جشنواره«فصل همدلی» با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، قدردانی از ایثار، اخلاق‌مداری، فداکاری و مهربانی مدافعان سلامت و کادر درمان در روزگار کرونا و ثبت و مستندنگاری آن از یک‌سو و بهره بردن از ظرفیت‌های بالای شعر و ادبیات داستانی از سوی دیگر است.

رئیس فرهنگسرای اندیشه «همدلی و مواسات با محوریت فرشته‌های زمینی و جهادگران عرصه سلامت، صلح و آرامش،پایداری و صبر، امید، خودباوری و شکوفایی، اخلاق و معنویت، نیایش و عظمت خالق» را موضوعات این جشنواره دانست و افزود: جشنواره ادبی «فصل همدلی» در دو بخش شعر و داستان به این موضوعات توجه می‌کند.

امین‌زاده در ادامه بیان کرد: این جشنواره در دو بخش شعر(کلاسیک، نو و ترانه) و داستان (داستان کوتاه، داستانک، خاطره و دلنوشته، همچنین وقایع‌نگاری تاریخی- ادبی دوران کرونا) برگزار می‌شود و مجتبی رحماندوست به عنوان دبیر علمی، قاسم‌علی فراست دبیر بخش داستان و سعید بیابانکی دبیر بخش شعر آن معرفی شده‌اند.

دبیر جشنواره «فصل همدلی» با اشاره به شرایط شرکت در این جشنواره افزود: شاعران و نویسندگان می‌توانند تنها به ارائه دو اثر در هر یک از قالب‌های یاد شده بپردازند. همچنین شعرها و داستان‌های ارسالی نباید قبلا منتشر شده یا در جشنواره و مسابقه دیگری شرکت داده شده باشند؛ این آثار باید در قالب فایل word و  pdfبا فونت B nazanin و قلم ۱۴تهیه و به دبیرخانه جشنواره ارسال شوند.

به گفته امین‌زاده، علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از سراسر ایران و با قید مشخصات کامل، شامل نام و نام خانوادگی، سال تولد، کد ملی، میزان تحصیلات و رشته تحصیلی، آدرس محل سکونت به همراه کد پستی، شماره تماس و آدرس پست الکترونیک بهput.andishe@gmail.com یا به نشانی تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید نیاکی(اندیشه) فرهنگسرای اندیشه ارسال کنند.

اختتامیه جشنواره ادبی«فصل همدلی» ۱۱ آبان ماه همزمان با میلاد باسعادت پیامبر اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت برگزار و از برگزیدگان با اهدای جوایز نفیس تقدیر می‌شود. همچنین علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توان به andishe.farhangsara.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول