اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

ارسال ۲۲ سری جهیزیه به زوجین مناطق محروم خراسان‌جنوبی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی با اشاره به پویش ملی احسانه ۵ هزار جهیزیه به زوجین جوان مناطق محروم گفت: تعداد ۲۲ سری جهیزیه به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان به ۱۱ شهرستان استان ارسال شد.

ارسال ۲۲ سری جهیزیه به زوجین مناطق محروم خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سیدمجتبی موسوی ظهر امروز در مراسم «پویش ملی احسانه» اظهار داشت: در این پویش تا پایان سال جاری تعداد پنج‌هزار جهیزیه به زوجین جوان مناطق محروم سراسر کشور اهدا می‌شود که این کمک جهیزیه‌ها در راستای تحکیم بنیان خانواده و ترویج ازدواج‌های آسان تهیه و اهدا می‌شود.

وی با اشاره به توزیع ۴۰ سری جهیزیه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ع) خراسان‌جنوبی در سال ۹۸ افزود: در مرحله نخست پویش ملی احسانه سال ۹۹ خراسان‌جنوبی ۲۲ سری کمک‌جهیزیه به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان به ۱۱ شهرستان استان ارسال شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در گام نخست رزمایش همدلی و احسان تعداد ۱۷ هزار بسته معیشتی به ارزش پنج میلیارد تومان توزیع شد و در مرحله دوم نیز ۴۳ هزار بسته‌های پروتئینی گوشت مرغ به ارزش دو میلیارد تومان توزیع شد.

موسوی با اشاره به پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه ناشی از عوارض ویروس کرونا بر اشتغال روستاییان و مناطق کم برخوردار خراسان‌جنوبی یادآور شد: تاکنون به دو هزار و ۵۰۰ طرح‌ ارائه شده، ۷۵ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره پرداخت شده است.

وی از طرح اطعام روز عید غدیر خم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خبر داد و گفت: ۴۰ تن اقلام غذائی و پروتئینی در اختیار هیأت‌های مذهبی و مؤسسات خیریه قرار گرفت که منجر به توزیع ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم شد.

مدیر ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در خراسان‌جنوبی گفت: این ستاد تاکنون ۸۰۰ میلیارد تومان طرح‌های عمرانی و عام‌المنفعه در مناطق کم‌برخوردار و مرزی استان اجرایی و عملیاتی کرده و تا سال ۱۴۰۰ نیز ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه اشتغال روستایی مساعدت خواهد شد.

موسوی ادامه داد: در ایام محرم و روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی نیز ۱۰ هزار بسته معیشتی و پک‌های بهداشتی بین آسیب‌دیدگان و عزاداران توزیع می‌شود.

انتهای‌پیام/69014/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول