اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

رشد کیفی مقالات ایرانی در دنیا/ فاصله صندلی های کنکور 20 سانت بیشتر شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: امسال در حوزه تحقیقات رتبه 15 را در دنیا کسب کردیم و در بحث مقالات کیفی هم رشد بسیار خوبی داشته ایم.

رشد کیفی مقالات ایرانی در دنیا/ فاصله صندلی های کنکور 20 سانت بیشتر شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در یک گفت وگوی رادیویی اظهارداشت: امسال در حوزه تحقیقات رتبه 15 را در دنیا کسب کردیم و در سال های اخیر شاهد ارتقا رتبه بوده ایم.

وی گفت: در بحث مقالات کیفی هم در دنیا رشد بسیار خوبی داشته ایم.

به گفته غلامی، در بخش فناوری هم وزارت علوم 37 پارک علم و فناوری را تاسیس کرده و 2 هزار شرکت در این پارک ها فعالیت می کنند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: همچنین 197 مرکز رشد در دانشگاه ها فعال هستند که مجموعه های کوچک را در خود جای داده اند و از آنها پشتیبانی می کنند.

*فاصله صندلی ها 20 سانت بیشتر شد

غلامی درباره تغییر زمان کنکور که با مخالفت ستاد ملی کرونا روبه رو شد، گفت: در جلسه ای وزارت بهداشت گفت که اگر فاصله صندلی ها 2 متر شود خیلی بهتر است، سازمان سنجش گفت در این مدت امکان این تغییر نیست پس باید وقت بدهید. اما در ستاد ملی کرونا گفتند که زمانی را برای برگزاری کنکور تصویب کرده ایم و باید روی همان زمان کنکور را برگزار کنید. در نهایت به این رسیدیم  که روی فاصله یک متر و 80 سانت آزمون را برگزار کنیم که آزمون قبلی روی یک مترو 60 سانت برگزار شد.

وی گفت: تدابیر بهداشتی کنکور بسیار با کیفیت است و خانواده ها مطمئن باشند که منتظر دیدار فرزندان آنان در دانشگاه ها هستیم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول