اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تجمع مردم علیه «زمین خواری» در کنگاور/ آقای «ش.م» مردم را سرگردان کرده است

برخی از اهالی شهرستان کنگاور با تجمع در مقابل فرمانداری این شهرستان خواهان مشخص شدن وضعیت زمین‌های شهرک نیروی انتظامی شدند. بنابر گفته امام جمعه این شهرستان فردی به نام «ش.م» با زمین خواری بیش از 800 خانوار را سرگردان کرده است.

تجمع مردم علیه «زمین خواری» در کنگاور/ آقای «ش.م» مردم را سرگردان کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صبح امروز حدود ۲۰۰ نفر از اهالی شهرستان کنگاور با تجمع جلوی درب فرمانداری این شهرستان خواهان برخورد با عامل زمین خواری و مشخص شدن تکلیف خریداران زمین‌های شهرک نیروی انتظامی شدند.

در این تجمع مردم با شعار مرگ بر زمین خوار از کم توجهی ۲۰ ساله به وضعیت زمین‌های شهرک نیروی انتظامی گلایه کردند؛ خزایی، فرماندار این شهرستان نیز با حضور در جمع معترضین از پیگیری این موضوع از طریق مراجع ذی صلاح استانی خبر داد و گفت: طی چند سال گذشته همیشه پیگیر این مطالبه بودیم و همچنان نیز این مسئله را از سایر مسئولان استانی پیگیری خواهیم کرد.

گفتنی است که ٢٠ سال پیش ٨٠٠ خانواده در «تعاونی مسکن نیروی انتظامی» ثبت نام می‌کنند و پس از پرداخت پول، برگه واگذاری زمین به آنان اعطا می‌شود؛ اما طی ٢٠ سال گذشته نه تنها پیشرفتی در ساخت آن صورت نگرفته، بلکه از میزان متراژ اولیه زمین نیز کاسته شده است؛ در این بین فردی به نام «ش.م» که از اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی است از سوی مردم به عنوان عامل اصلی ماجرا نام برده می‌شود و بنابه گفته منابع محلی از سوی مسؤلین خارج از استان نیز حمایت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

«کنگاور»؛ مأمن زمین‌خواران و مشکلات ارضی/ سرگردانی ۸۰۰ خانوار توسط آقای «ش.م»

بنابر اطلاعات واصله، این ٨٠٠ خانواده که هم اکنون نیز بلاتکلیف هستند بارها نزد مسؤلان شهرستان مراجعه و حتی درب دادسرا نیز تجمع می‌کنند که در نهایت دادستان این شهرستان دستور جمع‌آوری برگه‌های واگذاری را جهت پیگیری صادر می‌کند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول