اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

نماینده رهبری در سوریه: آیت‌الله تسخیری خستگی‌ناپذیر بود

نماینده مقام معظم رهبری در سوریه در پی درگذشت آیت‌الله تسخیری، پیام تسلیت صادر کرد که در بخشی از آن آمده است: ایشان از شخصیت‌های بسیار موثر و محبوب در جهان اسلام بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدابوالفضل طباطبایی اشکذری، نماینده مقام معظم رهبری در سوریه در پی درگذشت آیت‌الله تسخیری پیام تسلیت صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت دانشمند مجاهد و فاضل پرتلاش حضرت آیت الله تسخیری موجب تاثر فراوان گردید.

ایشان از شخصیت‌های بسیار موثر و محبوب در جهان اسلام بودند که علاقه‌مندی شخصیت‌های گوناگون با باورهای متفاوت نسبت به ایشان به خودی خود دلیلی بر موفقیت کارهای فرهنگی و تبلیغی و علمی ایشان در جهان اسلام است.

او شخصیت خستگی‌ناپذیری داشت. روزی به محضر مقام معظم رهبری مشرف بودم که در آن جمع مرحوم تسخیری (ره) هم حضور داشت  که معظم‌ له توصیه فرمودند به اینکه در جهان اسلام فرصت مضاعفی ایجاد شده و باید کار مضاعف کرد و بلافاصله با دست مبارکشان اشاره فرمودند به جایگاهی که آقای تسخیری نشسته بود و فرمودند مصداق عینی کار مضاعف آقای تسخیری است که با وجود مشکل جسمانی از انجام کارهایش کوتاه نمی‌آید.

بدین وسیله مراتب تسلیت خود را به جهان اسلام و علمای مسلمین به ویژه مقام معظم رهبری و خاندان مکرم ایشان تقدیم کرده و در جوار حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) برای روح آن مرحوم رحمت الهی و علو درجات  را طلب می‌کنم.

به گزارش فارس، آیت الله محمدعلی تسخیری، رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی روز گذشته ۲۸ مرداد در ۷۶ سالگی در اثر عارضه قلبی در بیمارستان خاتم الانبیاء دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول