اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

کسب 6 مدال توسط دانش‌آموزان ایرانی در مسابقات مجازی پومسه تکواندو

در اولین دوره مسابقات مجازی قهرمانی دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۰ در رشته پومسه تکواندو، دانش‌آموزان کشورمان موفق به کسب 3 مدال نقره و 3 مدال برنز شدند.

کسب 6 مدال توسط دانش‌آموزان ایرانی در مسابقات مجازی پومسه تکواندو

به گزارش گروه آموزش ‌و پرورش خبرگزاری فارس، اولین دوره مسابقات مجازی قهرمانی دانش‌آموزان جهان سال ۲۰۲۰رشته پومسه تکواندو از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۵مرداد در نپال و زیر نظر فدراسیون بین‌المللی ورزش مدارس «ISF» در دو بخش دختران و پسران برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که در دو گروه سنی ۱۲ تا ۱۴ و ۱۵ تا ۱۷ سال بر اساس شرایط کرونا از طرف فدراسیون جهانی دانش‌آموزی برنامه‌ریزی شده بود، بر اساس تفاهمی میان فدراسیون ورزش دانش‌آموزی و فدراسیون تکواندو نسبت به فراخوان دانش‌آموزان تکواندوکار با نظارت عوامل اجرایی استان‌ها اقدام شد و دانش‌آموزان نسبت به تهیه مطلوب فیلم‌ها از اجرای پومسه خود وارد عمل شدند.

در نهایت اجراهای تعداد ۸۲ دانش‌آموز از استان‌های کشور توسط کمیته فنی فدراسیون تکواندو انتخاب و به فدراسیون ورزش دانش‌آموزی معرفی و به نپال ارسال شد تا داوران منتخب بین‌المللی زیر نظر فدراسیون جهانی ورزش دانش‌آموزی، آنها را قضاوت کنند.

در رده سنی 12 تا 14 سال دانش‌آموز ساناز تقی پور از شهر تهران حائز مقام دوم و نرگس بولقند از استان اصفهان حائز مقام سوم این دوره از از مسابقات شدند؛ در بخش پسران نیز امیرحسین اسماعیلی از استان اصفهان، مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

در رده سنی 15 تا 17 سال، زینب طغیانی از استان اصفهان حائز مقام دوم و خانم مهتاب تاجی رستم آبادی از استان اصفهان نیز به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت؛ در بخش پسران این رده سنی نیز دانش‌آموز محمد امین گماریان از استان همدان توانست به مقام دوم این دوره از مسابقات دست یابد.

شایان ذکر است سه نفر از داورانی که قضاوت این فیلم‌ها را بر عهده داشتند از داوران بین‌المللی کشورمان بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول