اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

سرگردانی مدافع رئال مادرید؛ نمی‌دانم فصل بعد در کجا بازی می‌کنم

مدافع رئال که به صورت قرضی در سویا بازی می‌کند، در خصوص آینده خود اظهار بی‌اطلاعی کرد.

سرگردانی مدافع رئال مادرید؛ نمی‌دانم فصل بعد در کجا بازی می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس، سرخیو رگیلون که در این فصل رقابت‌های فوتبال با سویا درخشان ظاهر شده، از آینده خود اظهار بی‌اطلاعی کرد.

مدافع چپ رئال مادرید، تابستان پیش به صورت قرضی راهی سویا شد و زیر نظر لوپتگی توانایی‌های خود را به فوتبال جهان نشان داد. وی به یکی از مهره‌های اصلی سویا در این فصل بدل شده و حالا باید برای قهرمانی در لیگ اروپا مقابل اروپا بدرخشد.

درخشش ریگلون باعث شد تا بسیاری از زیدان بخواهند تا او به رئال مادرید بازگردد و بتواند در سمت خط چپ دفاعی بازی کند اما خود شخص سرخیو رگیلون نمی‌داند که آینده‌اش چگونه رقم خواهد خورد.

مدافع 23 ساله در مصاحبه با آ.اس گفت: من واقعاً خودم هم نمی‌دانم که فصل بعد در کدام تیم بازی می‌کنم و اصلاً هیچ ایده‌ای ندارم. من تمام توانم را می‌گذارم، می دوم و به نظرم سرعت قدرت من است.

رگیلون ادامه داد: در این فصل لحظاتی بودند که من بهترین خودم را به نمایش گذاشتم. امیدوارم بتوانم به این پیشرفت ادامه دهم و در فینال نیز بدرخشم.

ستاره سویا در خصوص بازی فینال مقابل اینتر نیز گفت: اینترمیلان تیم سخت‌کوشی است و بازی سختی در فینال با آنها خواهیم داشت. لوکاکو و لائوتارو مارتینز واقعاً بازیکنانی عالی هستند.

وی تصریح کرد: البته ما نیز بسیار انگیزه داریم و جاه‌طلب هستیم. ما می‌خواهیم که با قهرمانی به سویا بازگردیم. تیمی متحد هستیم و با اینکه زمان‌هایی در فصل به ما بد گذشت ولی این شانس را داریم که فصل را به خوبی به پایان رسانیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول