اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بمب‌گذاری در خیابان مطهری تکذیب شد/ دستگیری ۴ متهم قاچاقچی عتیقه

فرمانده انتظامی شهرستان رشت شایعه بمب‌گذاری در خیابان شهید مطهری رشت را تکذیب کرد و گفت: موضوع بمب‌گذاری اساساً کذب بوده و ترک منازل مسکونی توسط شهروندان نیز جهت جلوگیری از بروز حوادث احتمالی صورت پذیرفته است.

بمب‌گذاری در خیابان مطهری تکذیب شد/ دستگیری ۴ متهم قاچاقچی عتیقه

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ظهر امروز منابع محلی خبر از شایعاتی مبنی بر صدای مهیبی در خیابان مطهری رشت دادند و متعاقب آن، شایعاتی نیز پیرامون بمب‌گذاری در این خیابان در فضای مجازی منتشر شد. 

سرهنگ علی رمضانی دقایقی قبل دراین‌باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به انتشار شایعه‌ای مبنی بر بمب‌گذاری در خیابان شهید مطهری رشت اظهار کرد: ظهر امروز شایعاتی مبنی بر بمب‌گذاری در خیابان شهید مطهری رشت و حضور پلیس برای تخلیه واحدهای مسکونی در فضای مجازی منتشر شد که این موضوع اساساً کذب بوده و حضور مأموران انتظامی در محل مذکور، به دلیل رسیدگی به پرونده دستگیری قاچاقچیان عتیقه و کشف اقلام و تجهیزات حفاری غیرمجاز بوده است.

وی با انتقاد از انتشار اخبار کذب در فضای مجازی و تشویش اذهان عمومی افزود: مأموران انتظامی برابر وظایف خود همه‌روزه در نقاط مختلف شهر به اجرای مأموریت‌ می‌پردازند و حضور نیروها و عوامل گشت انتظامی در محل دستگیری، کشف یا وقوع جرم، امری عادی و اجتناب‌ناپذیر است.

فرمانده نیروی انتظامی رشت با تأیید عملیات دستگیری چهار متهم در خیابان مطهری شهر رشت گفت: موضوع بمب‌گذاری اساساً کذب بوده و ترک منازل مسکونی توسط شهروندان نیز جهت جلوگیری از بروز حوادث احتمالی صورت پذیرفته است.

رمضانی از عزم جدی پلیس برای شناسایی و برخورد با عوامل انتشار این شایعه خبر داد و تصریح کرد: نیروی انتظامی برای تأمین امنیت و آسایش ذهنی و عینی شهروندان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد و از شهروندان عزیز نیز انتظار داریم به شایعات بی‌اساس، توجه نکنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول