اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

افاضلی: ماشین‌سازی در لیگ برتر خواهد ماند

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: ان‌شاءالله با تلاش همه‌جانبه بازیکنان‌مان در لیگ برتر خواهیم ماند.

افاضلی: ماشین‌سازی در لیگ برتر خواهد ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، هومن افاضلی سرمربی  تیم ماشین‌سازی در نشست خبری پیش از بازی  اظهار داشت: هفته پایانی لیگ برتر است و رقابت در بالا و پایین جدول همچنان برقرار است و فکر می‌کنم یکی از معدود لیگ‌هایی است در ۱۹ دوره اخیر که ما به یاد داریم که تا روز پایانی بالای جدول و پایین جدول سرنوشت‌شان به صورت کامل رقم نخورده و همزمان تلاش فراوانی دارند و فاصله‌ها بسیار کم است؛ چندین تیم در بالای جدول و چندین تیم در پایین جدول رقابت تنگاتنگی برای رسیدن به سهمیه آسیایی و از سوی دیگر برای فرار از سقوط را دارند.

وی افزود: تیم ما از این قاعده مستثنا نیست و در کورس برای بقا در لیگ برتر می‌جنگیم؛ ما باید فردا مقابل یک تیم خوب و شاخص که بازیکنان بسیار خوبی دارد و یکی از آنها (عیسی آل‌کثیر) در کورس آقای گلی است، بازی کنیم البته که طالب ریکانی، میلاد جهانی و دیگر بازیکنان باکیفیت صنعت نفت هستند. برای تیم ما جدال فردا بازی مرگ و زندگی است و برای سه امتیاز وارد زمین می‌شویم و با همه توان و تمرکز به میدان می‌رویم تا بتوانیم سهمیه تیم‌مان و سهمیه شهر تبریز را حفظ کنیم. بدون تردید اگر در طول فصل ثبات در تیم ما می‌بود، با توجه به ظرفیت فنی تیم باید بسیار زودتر بقای تیم ما مسجل می‌شد و جایگاه‌مان اینجای جدول نبود اما اکنون این اتفاق متاسفانه افتاده است و با تلاشی که از بازیکنان در تمرینات دیدیم، ان‌شاءالله بازی خوبی را به نمایش خواهیم گذاشت.

افاضلی درباره فشردگی مسابقات نیز متذکر شد: طبیعتا در فرصت پنج روزه بحث اول تیم ما، بحث ریکاوری است و موضوع دوم آمادگی به لحاظ ذهنی است چرا که ما در دو بازی مستحق آن نبودیم که امتیاز از دست بدهیم اما مقابل پارس جنوبی، تراکتور و سایپا این اتفاق افتاد؛ فکر می‌کنم از زمان حضور من در این تیم ما ۶ امتیاز را این‌گونه از دست دادیم و تلاش کردیم تا بتوانیم بازیکنان را به لحاظ روحی روانی بازگردانی کنیم و امیدوارم موفق بوده باشیم و فردا با ارائه یک بازی رو به جلو بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی ماشین‌سازی درباره غایبان تیمش در جدال فردا با صنعت نفت، تصریح کرد: ما سه بازیکن‌مان را فردا در اختیار نخواهیم داشت؛ دو بازیکن‌مان (بابک مرادی و مسلمی‌پور) بازی گذشته مقابل تراکتور اخراج شدند و محروم هستند و شاهین ثاقبی را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم که هر سه بازیکن می‌توانستند فردا برای تیم ما موثر باشند اما خوشبختانه بقیه تیم فکر می‌کنم در شرایط خوبی هستند.

هومن افاضلی در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره حساسیت جدال‌های هفته پایانی خاطرنشان کرد: مردم از همه ناظران مهم‌تر هستند اما می‌دانم نظارت‌های ویژه‌ای در حال صورت گرفتن است، امیدوارم هم تیم‌های داوری و هم تیم‌هایی که شاید چندان بازی‌ها برای‌شان تفاوتی نکند، بیایند به میدان بدانند و که تنها مسئله تیم خودشان نیست. امسال الان تیم مثلا پیکان، ماشین‌سازی و پارس جنوبی جم در این شرایط هستند و سال بعد شاید تیم دیگری باشد و مطمئنا شرایط در فوتبال خیلی زود عوض خواهد شد.

وی ادامه داد: خواهش دارم که همه تیم‌ها با همه وجود به میدان بیایند و بگذارند تا همه مسائل در زمین رقم بخورد و از تیم‌های داوری هم تمرکز ویژه‌ای داشته باشند چون جدال‌های فردا می‌تواند سرنوشت تیم‌ها را رقم بزند، تیم‌هایی که زحمات زیادی کشیدند و هزینه بسیار داشته‌اند ممکن است با یک سوت همه چیز بر علیه آنها تغییر کند. شاید در طی فصل هم اشتباهاتی بوده است و امتیازات را تیم‌ها متضرر شده‌اند یا سود برده‌اند اما این هفته، هفته متفاوتی است.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول