اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بوناچیچ: برای بازی با گل‌گهر آماده‌‌ایم/ قضیه ویلموتس نمی‌تواند به ما ربطی داشته باشد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تمرینات خوبی انجام دادیم و برای بازی با گل‌گهر آماده هستیم.

بوناچیچ: برای بازی با گل‌گهر آماده‌‌ایم/ قضیه ویلموتس نمی‌تواند به ما ربطی داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، لوکا بوناچیچ در نشست خبری پیش از دیدار با گل‌گهر سیرجان که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: به آخرین بازی و ایستگاه رسیدیم و این بازی تعیین‌کننده جایگاه نهایی ما در این فصل خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: بازی اخیر را توانستیم بهتر انجام دهیم و بچه‌ها تازه راه افتاده‌اند و کار را گرفته‌اند؛ تمرینات هفته اخیر را خیلی خوب انجام دادیم و برای بازی فردا آماده شده‌ایم.

وی تصریح کرد: خیلی امیدوار و خوش‌بین هستم که بازی فردا را با برد پشت سر بگذاریم.

بوناچیچ در مورد تیم گل‌گهر گفت: چهار بازی گل‌گهر را دیده‌ام، مقداری عجیب و غریب به نظر می‌آید که در پنج بازی آخرشان چهار برد داشته‌اند اما در هر صورت آماده هستیم؛ تیمشان نقاط قوتی دارد البته ضعف‌هایی نیز دارند که می‌خواهیم از آن‌ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: محروم و مصدوم نداریم، 18 بازیکن را در سه بازی اخیر در اختیار داریم و سالم هستند؛ فقط امیدوار هستم که یک بازی بسیار خوب لیگ برتری را شاهد باشیم و تیم بهتر برنده شود.

وی در مورد تصمیم منع جذب مربی و بازیکن خارجی بیان داشت: با توجه به این‌که طولانی مدت به فوتبال ایران نگاه کرده‌ام، از این تصمیمات زیاد در فوتبال ایران آمده است ولی همه باید در ایران به این امر واقف باشند که از زمان رایکف تا الان که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شده است مربیانی خارجی بیشترین جام‌ها و موفقیت‌ها را آورده‌اند، بیشتر از مربیان داخلی.

بوناچیچ تصریح کرد: همزمان پیشرفت فوتبال ایران را خیلی رقم زدیم، به تنهایی 6 ملی‌پوش به فوتبال ایران تحویل دادم؛ تصمیم لیگ و فدراسیون که ویلموتس را آوردند و الان تقریبا ۱۰ میلیون دلار هزینه روی فدراسیون گذشته است، نمی‌تواند ربطی به ما داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان گفت: فکر می‌کنم که دنیا باز شده به سمت کشورهای دیگر و تبادل اطلاعات فوتبالی روز به روز بیشتر می‌شود؛ این تصمیم نمی‌تواند تأثیر مثبتی روی فوتبال ایران بگذارد، به قانون احترام می‌گذارم و هر تصمیمی گرفته شود متعلق به فوتبال ایران است، قانون هرچی باشد همان است.

انتهای پیام/63090/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول