اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سیف‌الله‌پور: افرادی که برای تعویض چمن ورزشگاه وطنی سنگ‌اندازی می‌کنند را معرفی می‌کنیم

قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران گفت: به نظر می‌رسد حضور نساجی در لیگ برتر و سطح اول فوتبال کشور خوش‌آیند برخی نیست و مانع‌تراشی می‌کنند

سیف‌الله‌پور: افرادی که برای تعویض چمن ورزشگاه وطنی سنگ‌اندازی می‌کنند را معرفی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، ایزد سیف‌الله‌پور قائم‌مقام باشگاه و مدیر تیم نساجی مازندران با اعلام اینکه با توجه به بضاعت و تنگناهای موجود، شرایط تیم نساجی به‌گونه‌ای پیش رفت که رضایت عمومی ایجاد شد، اظهار کرد: جا دارد تشکر کنیم از استاندار مازندران که همواره حامی باشگاه نساجی هستند و خدا را شکر سرانجام مسئولان امر صدای ما را شنیدند و جلساتی در ارتباط با وضعیت ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد. درنهایت نیز با حضور و مساعدت دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور، قول اختصاص بودجه برای تعویض چمن و احداث سکوی جدید داده شد.

وی با عنوان اینکه قرار بود عملیات اجرایی پروژه تعویض چمن از فردای بازی با ذوب‌آهن یعنی روز ۲۶ مرداد آغاز شود، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم از سوی باشگاه انجام ‌شد و ملزوماتی چون تعیین پیمانکار و مهیا کردن زیرساخت‌ها نیز آماده شد و همچنان منتظریم تا هر چه سریع‌تر این پروژه به مرحله اجرا برسد.

قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران با اشاره به اینکه چمن مصنوعی مشکلات زیادی برای نساجی ایجاد کرد و حتی ممکن است اجازه بازی در این زمین را به ما ندهند، بیان کرد: الان با توجه ادامه شرایط کرونایی و عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه، بهترین فرصت است که هرچه سریع‌تر پروژه آغاز شود تا ظرف ۶ تا ۸ ماه آینده چمن و سکوی جدید ورزشگاه وطنی به بهره‌برداری برسد اما متاسفانه عده‌ای تمایل به این کار ندارند!

سیف‌الله‌پور ادامه داد: اگر چمن وطنی، طبیعی نشود، بزرگ‌ترین آسیب را ابتدا نساجی و سپس فوتبال کشور خواهد دید. بی‌شک بسیاری از بازیکنان با این شرایط به نساجی نمی‌آیند و نمی‌توانیم بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم. ضمن این که این چمن منجر به آسیب‌دیدگی‌های زیادی می‌شود و بازیکنان را به‌شدت خسته می‌کند. این مسئله به مرور زمان باعث ضعف عمومی آنها خواهد شد. همان‌طور  که می‌دانید چندین بازیکن اصلی‌ ما با کوچک‌ترین برخوردی، شدیداً مصدوم شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: استاندار مازندران پای کار است اما از دیگر مسئولان هم تقاضا داریم هرچه زودتر به میدان بیایند تا این پروژه اجرا شود. در غیر این صورت چه هواداران عزیز و چه مسئولان، انتظار نداشته باشند که نساجی فصل آینده را با موفقیت پشت سر بگذارد!

قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران با عنوان اینکه افرادی که برای اجرا نشدن پروژه تعویض چمن و احداث سکوی جدید سنگ‌اندازی می‌کنند را به مردم معرفی می‌کنیم، تصریح کرد: وقتی عزم استاندار جزم است، همه مسئولان باید همکاری کنند. متاسفانه به نظر می‌رسد حضور نساجی در لیگ برتر و سطح اول فوتبال کشور خوش‌آیند نیست که مانع‌تراشی می‌کنند!

سیف‌الله‌پور در ادامه یادآور شد: اعضای تیم نساجی، صمیمانه از مهندس حدادیان مالک محترم و جناب امیری مدیرعامل باشگاه قدردانی می‌کنند. انصافاً در دوران سخت کرونایی، از هیچ حمایتی دریغ نکردند. ضمن اینکه به نوبه خودم باید تشکر ویژه داشته باشم از جناب فکری سرمربی ارزشمند تیم نساجی که نشان داد شایسته بالاترین جایگاه‌ها و افتخارات در فوتبال است.

وی بیان کرد: برای حضور آبرومندانه نساجی در فصل آینده نیازمند عزم جدی مسئولان هستیم. باشگاه نساجی به لحاظ هویت، یک باشگاه خصوصی است اما در واقع متعلق به کل مردم مازندران است. به همین منظور نباید بار کل هزینه‌های این باشگاه، به‌دوش بخش خصوصی باشد. نساجی جزو ۵ تیم پرهوادار کشور است. مسئولان مازندران باید به هر طریق ممکن در این شرایط سخت اقتصادی از نساجی حمایت کنند. در فصل اخیر برخی از تیم‌هایی که برای قهرمانی و کسب سهمیه، لیگ را شروع کردند، حدود ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه کرده‌اند!

سیف‌الله‌پور افزود: جدا از تیم بزرگسالان، سه تیم لیگ برتری در رده‌های پایه نیز داریم که هزینه‌های جاری این‌ها فرقی با تیم بزرگسالان ندارد. انتظار از مسئولان مازندران این است که به تیم‌های پایه نساجی نگاه ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم استعدادهای این استان را پرورش دهیم.

قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران که با سایت این باشگاه گفت و گو می‌کرد، در پایان گفت: اولویت باشگاه برای جذب بازیکن در فصل آینده، بازیکنان بومی است و منتظریم تا بعد از بازی با شهرخودرو محمود فکری لیستش را بدهد تا با بررسی‌های لازم، بازیکنان مدنظر جذب شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول