اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دستگیری عاملان کلاهبرداری یک میلیاردی در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از شناسایی و دستگیری افرادی که از طریق کپی اطلاعات کارت بانکی شهروندان کاشانی به مبلغ یک میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند خبر داد .

دستگیری عاملان کلاهبرداری یک میلیاردی در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان ،   حسین بساطی با اعلام این خبر اظهار داشت:  در پی شکایت جمعی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان، موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کاشان تصریح کرد: طی تحقیقات گسترده پلیسی و کارهای تخصصی انجام شده مشخص شد فردی در پوشش دست فروشی سیار از اعتماد مشتریان سوء استفاده و اقدام به کپی کارت های بانکی تعدادی از مشتریان خود کرده است.

وی خاطرنشان کرد:  طی هماهنگی های انجام شده با دادستان عمومی و انقلاب کاشان و در یک عملیات پلیسی متهم بنام محمد به همراه همدستش امیرحسین دستگیر و به یگان انتظامی انتقال که در تحقیقات بعمل آمده به کلاهبرداری به مبلغ یک میلیارد ریال اعتراف کردند.

بساطی در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی بیان داشت : شهروندان مراقب باشند در خرید از افرادی که  دستگاه های کارت خوان سیار دارند ، در دام اسکیمر نیفتند و به هیچ وجه رمز کارت خود را به فروشندگان اعلام نکنند و در هنگام خرید حتما رمز مربوطه را خودشان وارد کنند همچنین رمز بانکی خود را به صورت نوبه ای عوض کرده تا از عملی شدن‌اهداف مجرمانه سایبری جلوگیری شود .

انتهای پیام/63108/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول