اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

قرارگاه صنعت، معدن و انرژی سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام آغاز به کار کرد

طی مراسمی با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، قرارگاه صنعت، معدن و انرژی سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام آغاز به کار کرد.

قرارگاه صنعت، معدن و انرژی سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، طی مراسمی با حضور سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، قرارگاه صنعت، معدن و انرژی سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام آغاز به کار کرد؛ محمد محمدی مسوول بسیج مهندسین صنعتی استان ایلام، در این خصوص گفت: با توجه به شرایط حساس کشور و قرار گرفتن در جنگ اقتصادی که معیشت و رفاه مردم خصوصا قشر مستضعف جامعه را متاثر کرده و با توجه به اعلام سال ۹۹ مبنی بر جهش تولید و تاکیدات معظم رهبری در رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی مردم و کمک به تولید برای عبور از این بحران، قرارگاه صنعت، معدن و انرژی سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام تشکیل شد.

وی افزود: در این قرارگاه اقشار مرتبط بسیج در تعامل با دستگاه‌های دولتی در برون رفت از وضعیت فعلی ایفای نقش خواهند کرد.

مسوول بسیج مهندسین صنعتی استان ایلام، گفت: طرح‌های صنعت یار، جهت کمک به احیای صنایع راکد و نیمه فعال ۳۰۰ واحد صنعتی در استان هدف گذاری شده که مورد پایش و عارضه یابی به صورت سطحی و عمیق قرار می‌گیرند.

طرح جهاد روشنایی

وی ادامه داد: در راستای طرح جهاد روشنایی نیز با هدف نصب 2 هزار نیروگاه 5 کیلو واتی خورشیدی خانگی جهت تولید ۱۰ هزار کیلو وات انرژی پاک برای خانوارهای محروم و کم برخوردار در سطح استان عملیاتی خواهد شد.

محمدی تصریح کرد: طرح راه اندازی شبکه‌های اجتماعی و تخصصی بسیج به رویکرد توسعه مدیریت دانایی در کشور و با هدف احصا ۲۵ درصد از اطلاعات زنجیره فروش از تامین تا تولید واحدهای صنعتی و دانشگاهی اجرایی می‌شود‌.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول