اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

برگزاری همایش ورزش صبحگاهی در قم

هیأت ورزش‌های همگانی قم و سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری از چهره‌های با سابقه و پیشکسوتان توسعه ورزش همگانی در قم قدردانی کردند.

برگزاری همایش ورزش صبحگاهی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هیأت ورزش‌های همگانی یکی از 47 هیأت ورزشی فعال در استان قم به شمار می‌رود که ماموریت اصلی آن توسعه ورزش همگانی با هدف ایجاد انگیزه در بین عموم مردم برای حضور در فعالیت‌های ورزشی به منظور ارتقاء سطح سلامت جامعه است.

البته این هیأت ورزشی علاوه بر فعالیت در حوزه ورزش همگانی در بخش قهرمانی نیز فعال است و یکی از پرمخاطب‌ترین هیات‌های ورزشی قم به شمار می‌رود، هیاتی که به ریاست یکی از چهره‌های با سابقه و تحصیل کرده حال حاضر ورزش قم یعنی اسماعیل زند سعی کرده در تعامل با نهادهای دیگر، زمینه برای توسعه ورزش همگانی را بیش از پیش فراهم کند.

سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم یکی از نهادهایی است که در توسعه ورزش همگانی همگام با هیأت ورزش‌های همگانی قم به خوبی نقش آفرینی کرده و در جدیدترین تعامل با هیات ورزشهای همگانی و همچنین چند هیأت دیگر نظیر هیات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و هیأت دوچرخه‌سواری قم اقدام به برگزاری ورزش صبحگاهی کرد.

برنامه ورزش صبحگاهی به مناسبت هفته خانواده و تکریم بازنشستگان و البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توجه ویژه به فاصله‌گذاری اجتماعی در بوستان تفریحی ورزشی علوی قم برگزار شد و بیش از 250 علاقمند به ورزش در آن حضور داشتند، برنامه‌ای که در آن یک اقدام فرهنگی نیز صورت گرفت.

در این اقدام فرهنگی از 20 پیشکسوت عرصه ورزش همگانی تقدیر به عمل آمد و خانواده زنده‌یاد نثار اصفهانیان به پاس سالیان متمادی تلاش آن بزرگوار در توسعه و ترویج ورزش همگانی مورد تجلیل قرار گرفتند.

در هیأت ورزش‌های همگانی رشته‌هایی نظیر آمادگی جسمانی، ایروبیک، بازی‌های فکری، داوطلبین ورزشی، ورزش آتش‌نشانان و امدادگران، پیاده‌روی، بازی‌ها و ورزش‌های کودکان، ورزش‌های تفریحی و مهارت‌های فردی و نمایشی، داژبال، طناب‌زنی، ماهیگیری ورزشی، ورزش‌های آبی، گردشگری ورزشی، فریزبی، بازی‌های الکترونیک، پرواز کایت، پیلاتس، پینت‌بال، چوگو، یوگا و پرثوآ فعال است.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول