اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

انتخابات آمریکا | کامالا هریس رسماً معاون بایدن شد

در چهارمین شب از مجمع ملی دموکرات‌ها، سناتور «کامالا هریس» نامزد احراز پُست معاونت «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا معرفی شد.

انتخابات آمریکا | کامالا هریس رسماً معاون بایدن شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در چهارمین شب از مجمع ملی دموکرات‌ها، سناتور «کامالا هریس» رسماً نامزد پُست معاونت «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا برگزیده شد.

بنا بر گزارش شبکه روسی «اسپوتنیک»، مجمع ملی دموکرات‌ها برای انتخابات ۲۰۲۰ ریاست‌جمهوری آمریکا به مدت چهارشب از هفدهم آگوست (۲۷ مردادماه) آغاز شده است و تا ۲۰ آگوست (۳۰ مردادماه) در «میلواکی» ایالت «ویسکانسین» برای تعیین نامزدهای ریاست‌جمهوری و معاونت ریاست‌جمهوری دموکرات‌ها برای انتخابات پیش رو ادامه خواهد داشت.

سه‌شنبه شب، دموکرات‌ها رسماً «جو بایدن» معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا را به عنوان نامزد این حزب معرفی کردند تا در انتخابات پیشرو مقابل «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا رقابت کند و بایدن هم‌اکنون سه هزار و ۵۵۸ دلیگیت (نماینده انتخاباتی) را برای خود تضمین کرد.

پیش از این در تاریخ ۲۲ مردادماه، «جو بایدن»، «کامالا هریس» را به عنوان معاون خود انتخاب کرد ه بود.

کامالا هریس، سناتور دموکرات ایالت کالیفرنیا بوده و وی دومین سناتور آفریقایی الاصل مجلس سنا به شمار می آید و همچنین نخستین آفریقایی آمریکایی و نخستین زن به شمار می آید که به سمت دادستان کل کالیفرنیا انتخاب شده است.

وی همچنین نخستین آفریقایی الاصل به شمار می آید که به عنوان معاون یک نامزد اصلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به فعالیت می پردازد.

انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در تاریخ سوم نوامبر ۲۰۲۰ (سه‌شنبه ۱۳ آبانماه) برگزار خواهد شد و بایدن با ترامپ برای ریاست‌جمهوری ایالات متحده به رقابت خواهند پرداخت.

طبق نتایج جدیدترین نظرسنجی «هیل-هریس ایکس»، جو بایدن با اختلاف ۶ درصد از رئیس‌جمهور آمریکا پیش است. 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول