اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

36 طرح عمرانی در هفته دولت در سنقر وکلیایی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار سنقر وکلیایی گفت: تعداد 36 پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 46 میلیارد تومان در هفته دولت در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

36 طرح عمرانی در هفته دولت در سنقر وکلیایی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

غلامرضا مرتضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با گرامیداشت هفته دولت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و ۲۶ هزار شهید دولت، اظهار داشت: تعداد ۲۸ طرح آن با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرای هشت طرح نیز با اعتبار 13 میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

وی افزود: این طرح‌ها شامل طرح‌های گازرسانی به روستاها، عمران روستایی، طرح‌های جهاد کشاورزی، عمران شهری، منابع طبیعی، ورزشی، بنیاد مسکن، راهداری، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، گازرسانی و کارگاه تولیدی است.

فرماندار سنقر وکلیایی با بیان اینکه اقدامات و اطلاع‌‌‌رسانی‌های این ایام از طریق صداوسیما و فضای مجازی صورت می‌گیرد، افزود: امسال به علت شیوع ویروس کرونا و با توجه به نظر کارشناسان حوزه بهداشت و درمان تمهیدات لازم در نظر گرفته شده تا برنامه‌های این ایام را بدون تجمعات و گردهمایی عمومی و بارعایت پروتکل‌های بهداشتی و اطلاع‌رسانی با استفاده از بسترهای ارتباطی اجرا شود.

وی در پایان، گفت: افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی، گلباران مزار شهدا و... از برنامه‌هایی است که در هفته دولت در سنقرو کلیایی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول