اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای طرح«نذر سلامت» در انجمن خیریه کلیوی زنجان

مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: طرح «نذر سلامت» همزمان با ایام ماه محرم در انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان اجرا می‌شود.

اجرای طرح«نذر سلامت» در انجمن خیریه کلیوی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا طهماسبی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن ایام عزاداری اباعبدالله‌الحسین (ع) اظهار کرد:طرح نذر سلامت در این ایام توسط انجمن خیریه کلیوی زنجان اجرا می‌شود و مردم می‌توانند با نذر سلامتی، جان یک انسان را نجات داده و بیمار را از درد و رنج دیالیز رها کرده و به فعالیت اجتماعی بازگردانند.

مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان افزود: با رضایت نیکوکاران وجوه حاصل از جمع‌آوری نذرهای مردم در قالب طرح «نذر سلامت» برای مداوای بیماران نیازمند کلیوی هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به دفتر انجمن کلیوی در سطح شهر اهدا کنند تا به دست بیماران نیازمند کلیوی برسد، گفت: طرح «نذر سلامت» با الهام از لزوم کمک به همنوع و تقارن این با ایام ماه محرم و قیام امام حسین (ع) انجام می‌شود.

طهماسبی عنوان کرد: خیرین علاوه بر کمک به بیماران، در این طرح می‌توانند در خرید و تهیه تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران نیازمند یا وسایل پزشکی مورد نیاز مرکز درمانی انجمن مشارکت کنند که کمک‌های آنها در این بخش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان با بیان اینکه پیشگیری و آموزش در خصوص سلامت شهروندان از جمله برنامه‌های اجرایی در انجمن کلیوی است خاطرنشان کرد: آموزش‌های چهره به چهره ، اندازه‌گیری فشارخون، چکاپ قند خون فوری و خطرسنجی‌های اولیه برای پیشگیری و مراقبت از بیماری‌ کلیوی از جمله خدمات ارائه شده در این طرح در ایام محرم توسط همیاران انجمن کلیوی خواهد بود.

وی ادامه داد: خیرین و مردم نوع دوست می‌توانند نذورات نقدی و غیرنقدی خود را به شماره حساب ۲۵۲۵ بانک ملی و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۹۳۷۶ واریز و یا حضوری به انجمن خیریه کلیوی استان زنجان واقع در شهرک آزادگان انتهای خیابان فروردین اهدا کنند تا گوشه‌ای از آلام بیماران کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول