اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

نصب تابلوی مدافعان سلامت در همدان

رئیس شورای اسلامی شهر همدان از نصب تابلوی مدافعان سلامت در همدان خبر داد و گفت: تابلوی مدافعان سلامت به منظور پاسداشت فعالیت‌های کادر بهداشت و درمان در مقابله با کرونا نصب می‌شود.

نصب تابلوی مدافعان سلامت در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی استان همدان کامران گردان پیش از ظهر امروز در مراسم تقدیر از پزشکان و داروسازان منتخب در همدان بن مناسبت «روز پزشک» با اشاره به آمیختگی نام همدان با بوعلی‌سینا اظهار کرد: یکم شهریورماه روزی است که به حکم‌ تاریخ و تقویم به نام روز بوعلی‌سینا نامگذاری شده و به این واسطه همدان برای ایرانیان و جهانیان به عنوان شهری تاریخی و بزرگ مطرح شده است.

وی مدافعین سلامت را همتراز با مدافعین دفاع مقدس خواند و گفت: عنوان مدافعین سلامت زیبنده کادر پزشکی و پرستاری است زیرا آنان در همه ایام حافظ جان افراد جامعه هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر اینکه در صورت نبود کادر پزشکی همدان در وضعیت قرمز قرار می‌گرفتیم، با تشریح برخی اقدامات شهرداری و شورای شهر در راستای مقابله با کرونا افزود: هم‌اکنون با درایت مسئولان در مدیریت کرونا وضع خوبی داریم.

وی از نصب تابلوی مدافعان سلامت در شهر همدان خبر داد و گفت: تابلوی مدافعان سلامت روز شنبه به منظور پاسداشت فعالیت‌های کادر بهداشت و درمان در مقابله با کرونا نصب می‌شود.

* ارزشمندی گرامیداشت روز پزشک در جوار آرامگاه حکیم هزاره‌ها

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان نیز با اشاره به ناتوانی افراد از وصف ابن سینا و جایگاه ارزشمندش اظهار کرد: همدان، به برکت وجود آرامگاه بوعلی‌سینا و دیگر شخصیت‌های کم‌نظیر دارای آوازه جهانی است و برگزاری مراسم گرامیداشت روز پزشک در جوار آرامگاه حکیم هزاره‌ها اقدام بسیار مناسبی است.

مصطفی آزادبخت با بیان اینکه پیش از بروز بیماری کرونا تصور افراد از ظرفیت و توانمندی حوزه سلامت به این میزان نبود گفت: این موضوع با مشاهده اقدامات بهداشتی و درمانی بیش از پیش نمود پیدا کرد.

وی با گرامیداشت یاد همه رزمندگان دوران دفاع مقدس خاطر‌نشان کرد: همدان در دوره پیروزی انقلاب اسلامی نقش ویژه و برجسته‌ای ایفا کرد و همواره به لطف مجاهدت‌های مردم این دیار سربلند و سرفراز خواهد بود.

انتهای پیام/ 89050/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول