اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مسابقات «شطرنج آنلاین» رودان به ایستگاه دهم رسید

رئیس اداره ورزش و جوانان رودان از برگزاری دور دهم مسابقات شطرنج آنلاین رودان با حضور ۵۶ شطرنج‌باز از چهار استان کشور خبر داد.

مسابقات «شطرنج آنلاین» رودان به ایستگاه دهم رسید

امیر دهباشی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رودان افزود: دور دهم مسابقات شطرنج آنلاین رودان با حضور ۵۷ شطرنج‌باز از استان‌های هرمزگان، کرمان، فارس و خوزستان برگزار شد.

وی ادامه داد: شطرنج‌بازان پس از ۹ دور رقابت به روش سوئیسی با افزایش زمان ۳ دقیقه و یک ثانیه نفرات برتر خود را شناخت‌اند.

دهباشی گفت: در پایان این رقابت محمد محمدزمان از بستک با کسب ۷ امتیاز و پوئن‌شکنی ۳۹.۵ در جایگاه نخست ایستاد، ابراهیم ذاکری کورزانگی از میناب با ۷ امتیاز و پوئن‌شکنی ۳۶ دوم شد و حسن مرادی از کیش هم با ۷ امتیاز و پوئن شکنی ۳۴.۵ به عنوان سومی رسید.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان رودان در پایان تصریح کرد: تاکنون از بدو شیوع ویروس کرونا و لغو فعالیت‌های ورزشی، مسابقات شطرنج آنلاین در رده‌های سنی مختلف در بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهرستان رودان و با حضور شطرنج‌بازان سراسر استان و هم‌چنین هفت استان جنوب کشور برگزار شده است.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول