اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

دعوت از حجت‌الاسلام قمی برای حضور در نشست دانشجویی

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف طی نامه‌ای از رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، برای حضور در یک جلسه‌ دانشجویی و پاسخگویی به پرسش‌های دانشجویان درباره‌ عملکرد دوساله‌ این سازمان دعوت کرد.

دعوت از حجت‌الاسلام قمی برای حضور در نشست دانشجویی

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف طی نامه‌ای از حجت‌الاسلام‌ قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، برای حضور در یک جلسه‌ دانشجویی و پاسخگویی به پرسش‌های دانشجویان درباره‌ عملکرد دوساله‌ این سازمان دعوت کرد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام ‌والمسلمین قمی

سلام علیکم

بیش از دو سال پیش، شما با حکم رهبر انقلاب به ریاست سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شدید. سازمانی که با در اختیار داشتن انبوهی از امکانات هنری و رسانه‌ای یکی از بزرگترین نهادهای فرهنگی کشور به شمار می‌رود. تملک مجموعه‌ گسترده‌ای از سازمان‌ها و شرکت‌های فرهنگی، از سینماهای بزرگ در سطح کشور تا انتشارات و خبرگزاری و چندین موسسه‌ فرهنگی و هنری؛ از سازمان تبلیغات اسلامی یک مجموعه‌ قدرتمند ساخته که با دامنه‌ وسیعی از اختیارات قانونی، بی‌تردید یکی از ارکان عرصه فرهنگ در کشور است.

انتصاب شما، اتفاقی متفاوت در سازمان تبلیغات اسلامی بود. حضور شما به عنوان یک نیروی جوان در راس سازمانی که در میان فعالین فرهنگی کشور به کرختی، خمودگی و رخوت شناخته می‌شد، امیدهای زیادی را زنده و آرزوی حضور سازمان تبلیغات اسلامی در خط مقدم جنگ نرم را به واقعیت نزدیک‌تر کرد. اما اینکه امیدهای سال۹۷ در سال۹۹ چقدر محقق شده، پرسش مهمی است که پاسخ آن، از دلِ نقد همه‌جانبه عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی در این دوسال بیرون خواهد آمد.

حالا و پس از دوسال از حضور شما در ساختمان خیابان فلسطین، فرصت خوبی برای مرور کارنامه‌ عملکرد جنابعالی است. کارنامه‌ای با نقاط مثبت و منفی گوناگون که داوری درباره‌ی آن، پیش از هرچیز به شنیدن نظرات و ایده‌های شما نیازمند است. ایده‌هایی مثل تاسیس بنیادها و ستادهای تازه در دل سازمان تبلیغات، تغییر رویکرد در اداره‌ی این سازمان، انتصاب‌های جسورانه و البته برخی سخنرانی‌های پرحاشیه که با واکنش‌های متنوعی همراه شده‌است.

ما در انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف از شما دعوت می‌کنیم تا با حضور در یک جلسه‌ برخطِ دانشجویی، ضمن شنیدن نظرات دانشجویان پیرامون عملکرد دوساله‌ خود در سازمان تبلیغات اسلامی، پاسخگوی پرسش‌های آنان باشید.

امید آن‌که پاسخگویی به دانشجویان، برای تمامی مسئولین در سطوح مختلف، تبدیل به عادت شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول