اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

هوای قم غبارآلود می‌شود

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی شاهد آب و هوای غبارآلود در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

هوای قم غبارآلود می‌شود

محمدرضا قاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید و غبارآلود  است.

وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم 20 درجه و 41 درجه است، ادامه داد : امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعت 50 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت 50 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. حداقل و حداکثر دما در قم 21 درجه و 42 درجه است، فردا آب و هوای استان صاف و در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید و غبارآلود است.

قاضی با بیان اینکه در روز شنبه هفته آینده آسمان استان قم صاف است، گفت: در آن روز در برخی ساعات شاهد وزش باد نسبتا شدید در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز شنبه هفته آینده جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر 50 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان 21 درجه و 42 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 20 درجه و 40 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 47 کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی در این شهر بودیم.

قاضی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان قم به ترتیب شهر قم با 20 درجه و منطقه فدک با 40 درجه بود.

انتهای پیام/78004*30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول