اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

افتتاح مرکز نیکوکاری غدیر در جهرم

یازدهمین مرکز نیکوکاری شهرستان جهرم ، طی مراسمی گشایش یافت.

افتتاح مرکز نیکوکاری غدیر در جهرم

 به گزارش سرویس شهرستان‌های خبرگزاری فارس از جهرم، مرکز نیکوکاری غدیر جبذر به عنوان یازدهمین مرکز نیکوکاری جهرم  با حضور امام جمعه شهرستان و چند تن از مسئولان محلی به گشایش یافت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جهرم در آئین افتتاح این مرکز ، مردمی کردن امور کمیته امداد را در اولویت دانست و گفت: مراکز نیکوکاری به عنوان مرکز اجتماعی محلات شناخته می‌شوند که با بهره‌مندی از ظرفیت خیرین محله‌ها و با هدف کاهش مشکلات و رسیدگی به امور نیازمندان در محلات مختلف راه‌اندازی شده است.

شعبانپور افزود: با افتتاح این مرکز ، تعداد مراکز نیکوکاری در شهرستان جهرم به ۱۱ رسیده که با حمایت مسئولین و استقبال خیران گرانقدر ، اقدامات خوبی در این مراکز انجام می‌شود.

وی ادامه داد: مرکز نیکوکاری غدیر جبذر در سال جاری تاکنون مبلغی بالغ بر ۷۵۰ میلیون ریال در رزمایش‌های مختلف به نیازمندان و محرومان خدماتی ارائه کرده است.

مدیر کمیته امام خمینی(ره)جهرم از افتتاح ۲ مرکز نیکوکاری تخصصی در  بخش سلامت و در جهت حمایت از بیماران نیازمند و محروم نیز خبر داد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول