اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

دستگیری 2 هزارمعتاد و خرده فروش مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیتی محله محور پلیس و دستگیری 2 هزارنفر از معتادان و خرده فروشان مواد مخدر خبر داد.

دستگیری 2 هزارمعتاد و خرده فروش مواد مخدر

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سهراب شیخی کنفی: سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از اجرای طرح های امنیتی محله محور و دستگیری یک هزار و 107 نفر مواد فروش و جمع آوری یک هزار و 8 معتاد متجاهر در 7 روز گذشته خبر داد. 
 
وی گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح امنیت محله محور پس از برگزاری جلسه توجیهی برای کارکنان و شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده با اقتدار کامل در چندین مرحله در سطح شهر تهران به ویژه مناطق مرکزی پایتخت به اجرا درآمد.

وی افزود: تیم های عملیاتی پایگاه های پلیس‌ مبارزه با مواد مخدر تهران در خلال اجرای این طرح طی 7 روز گذشته موفق به دستگیری تعداد 19 قاچاقچی، یک هزار و 107 نفر خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در شهر تهران بزرگ شدند که از آنان بیش از 254 گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: تیم های عملیاتی پایگاه های پلیس مبارزه با مواد مخدر و مأموران پر تلاش یگان امداد و کلانتری های تابعه سرکلانتری هفتم فاتب در اجرای این طرح موفق به جمع آوری یک هزار و 8 معتاد متجاهر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران خاطرنشان کرد: اجرای طرح امنیت محله محور با هدف برقراری نظم و امنیت پایدار به صورت مستمر در سطح شهر تهران اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول