اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مجازات متخلفان پروتکل‌های بهداشتی در ماه‌های محرم و صفر

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان گفت: مجازاتی برای متخلفان پروتکل‌های بهداشتی در ماه‌های محرم و صفر در سه حوزه اداری، صنفی و عمومی تصویب و ابلاغ شده است.

مجازات متخلفان پروتکل‌های بهداشتی در ماه‌های محرم و صفر

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین ظهر امروز در کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: ما هرچه داریم، از عزاداری و اشک بر عزای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) داریم و بنابراین هیچ‌وقت این عزاداری‌ها تعطیل نبوده و نخواهد شد.

وی اضافه کرد: امسال با عنایت به شرایط ویژه به‌واسطه شیوع بیماری کرونا، شیوه عزاداری مقداری متفاوت شده است و می‌توان گفت امسال از رسم‌ها کم کرده و به درس‌های عاشورا می‌پردازیم.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان ادامه داد: شما دوستان به‌عنوان نمایندگان دستگاه‌های اجرایی خود و نهایتاً نمایندگان دولت، سفیر سلامت برای هم‌وطنان و همشهریان خود باشید.

سعدالدین گفت: مردم ما بسیار خوب هستند و در صورت اطلاع‌رسانی مطلوب و توجیه اقناعی همراه با برنامه‌ریزی مناسب برای اجرا، شاهد همکاری مطلوب آن‌ها خواهیم بود که در ایام ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز شاهد این همکاری بودیم.

وی با بیان اینکه تأکید داریم تا با اقدامات مناسب خود، از دوقطبی‌سازی در جامعه پرهیز شود، ادامه داد: دستورات ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، به فرموده مقام معظم رهبری در حکم قانون است و تمامی ارکان نظام موظف به اجرای آن هستند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان بیان کرد: اسلام دین عقلانیت، تفکر و سلامت است و رویکرد احکام ما همواره بر حفظ سلامتی و جلوگیری از ضرر است و در رابطه با بیماری کرونا و عزاداری‌ها نیز، سلامت بر همه‌چیز اولویت دارد.

سعدالدین تصریح کرد: باید با افرادی که در تلاش هستند تا با دوقطبی‌سازی مسائل، ایجاد اختلافات بین مردم و ایجاد بدبینی نسبت به مسائل نظام و دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا، به منافع نامشروع خود دست یابند، برخورد شود.

وی گفت: این دستورالعمل مفصل بوده و تمامی جوانب در بخش‌های مختلف در آن گنجانده شده و متعلق به کل روزهای ماه‌های محرم و صفر است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان عنوان کرد: ۲۴ شاخص در خصوص ارزیابی اجرای این دستورالعمل تعیین‌شده و بازرسی و نظارت در ماه‌های محرم و صفر صورت می‌گیرد.

سعدالدین خاطرنشان کرد: مجازاتی برای متخلفان پروتکل‌های بهداشتی در ماه‌های محرم و صفر در سه حوزه اداری، صنفی و عمومی تصویب و ابلاغ شده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول