اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کرونا در پیشوا به مرز بحران رسید

فرماندار پیشوا گفت: روند ابتلا به کرونا در شهرستان پیشوا سیر صعودی یافته و از نارنجی به قرمز تغییر وضعیت داده است.

کرونا در پیشوا به مرز بحران رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، حسین عباسی فرماندار پیشوا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد : روند ابتلا به کرونا در شهرستان پیشوا سیر صعودی یافته و از نارنجی به قرمز تغییر وضعیت داده است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ویروس کرونا در شهرستان به وضعیت بحرانی رسیده است و اگر نتوانیم روند افزایشی آن را متوقف کنیم با توجه به ظرفیت‌های محدود درمانی منطقه، قطعا شرایط نگران‌کننده‌ای پیش رو خواهیم داشت. 

فرماندار پیشوا گفت: در این وضعیت، همکاری و همراهی بیش از گذشته مردم را می‌طلبیم که تا حد امکان در خانه بمانند و برای خروج از منزل نیز حتما از ماسک استفاده نموده و به عنوان یک حق‌الناس خود را ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بدانند. 

وی افزود: با توجه به فرارسیدن ایام محرم حسینی و شروع آئین‌های عزاداری، مردم نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های ابلاغی ستاد کرونا احساس وظیفه نموده و به کادر درمانی و مسئولان در کنترل و رسیدن به وضعیت مطلوب کمک نمایند.
 
این مسوول بیان کرد: همچنین از مردم مومن و نیکوکار شهرستان پیشوا می‌خواهم تا حد امکان نذورات حسینی را به صورت بسته‌های خشک و از طریق ستاد جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول