اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

افاضلی: امانتدار خوبی بودم /نگران فصل بعد هستم

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: امانتی که به من داده شد، توانستم در شرایط مناسبی پس بدهم.

افاضلی: امانتدار خوبی بودم /نگران فصل بعد هستم

به گزارش خبرگزاری فارس، هومن افاضلی در پایان دیدار تیمش با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که با پیروزی یک بر صفر ماشین سازی به پایان رسید، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که این امانتی که به من داده شد، توانستم در شرایط مناسبی پس بدهم. بازیکنان فوق العاده بازی کردند و از آنها تشکر می‌کنم. آنها هوشمندانه بازی کردند و تاکتیکی شرایط خوبی داشتند. صنعت نفت آبادان یک تیم خوب فنی بود و سه مرتبه سیستم بازی خود را تغییر داد، کار برای ما سخت بود. این تیم بازیکنان شاخصی دارد که توانمند هستند. یکی از بهترین پاسورهای لیگ و دیگری شانس آقای گلی داشت و چند بازیکن دیگر خوبی هم داشتند.

وی ادامه داد: تیم ما موقعیت زیادی به تیم صنعت نفت نداد و فرصت زیادی برای گلزنی داشتیم، دو بار به تیر دروازه زدیم. در مجموع تیم خوب بازی بودیم و نتیجه را گرفتیم و از محدود بازی‌های بود که خوب بودیم و نتیجه گرفتیم.

افاضلی با تبریک به هواداران تیم فوتبال ماشین سازی عنوان کرد: امشب در بازی روی سکوهای جای هواداران خالی بود و شرایطی وجود داشت که هواداران برای ورود به ورزشگاه محدودیت داشتند. امروز جلوی هتل تشویق کردند و به ما روحیه و انرژی دادند. امیدوارم که ماشین سازی در شرایطی قرار بگیرد که استادیوم پر شود و برای سهمیه آسیا بجنگیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در پاسخ به این سوال که حساسیت جدولی یا استراتژی تیم باعث شد که گل دوم را نزدنید؟ گفت: تیم مان استرس داشت، تاکید کردیم که بین دو نیمه گل بزنیم. دیدمان این بود که با گل دوم از زیر استرس خارج شویم. متاسفانه موفق به گل نزدیم ولی پرفشار و نتیجه خوب بود.

افاضلی خاطرنشان کرد: لیگ امسال دشوار و طولانی بود، چون به خاطر کرونا بازی‌ها به وقفه افتاد. نگران فصل بعد هستم که چه زمانی بازی‌های لیگ برتر فصل بعد شروع می‌شود و تیم‌های چه زمانی می توانند یارگیری کنند. امیدوارم مسئولان لیگ برتر فوتبال سریع اعلام کنند لیگ بیستم از چه زمانی شروع خواهد شد چون مهمترین چیز این است که تیمها تکلیف خود را بدانند تا برنامه‌ ای را برای آماده سازی خود داشته باشند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول