اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

جلالی: هدایت گل‌گهر یکی از سخت‌ترین پروژه‌های کاری‌ام بود/قبول نکردن استعفایم، درایت مدیریت بود

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: هدایت تیم گل‌گهر یکی از سخت‌ترین پروژه‌های کاری‌ام بود.

جلالی: هدایت گل‌گهر یکی از سخت‌ترین پروژه‌های کاری‌ام بود/قبول نکردن استعفایم، درایت مدیریت بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجید جلالی در نشست خبری بعد از بازی با ذوب‌آهن در هفته آخر لیگ برتر فوتبال گفت: از این برد خوشحالم. شاید در طول دوره کاری‌ام یکی از سخت‌ترین پروژه‌هایی بود که برداشته بودم. کار سخت و مشکلی بود، خوشحالم که بر آن فائق آمدم.

وی ادامه داد: می‌توانستم خودم را تست کنم چون چالش پرفشاری بود، دیدم بد نیستم. در اینجا از مسئولان شهر، باشگاه و همین طور از مجموعه کادر و بازیکنان که با کمال صداقت کار کردند تشکر می‌کنم. خوشحالم این تیم در جایگاه دهم ایستاد و حتی می‌توانست بهتر از این هم باشد. ما در طول بازی مسلط بودیم. بچه‌ها به این قابلیت رسیدند که فوتبال خوبی را ارائه کردند و نتیجه خوبی گرفتند. از این بابت خوشحالم.

جلالی در پاسخ به این سوال که باید خوشحال باشید استعفای شما پذیرفته نشد، عنوان کرد: در آن مقطع باید این کار را می‌کردم اما درایت مدیریت باشگاه بود که چنین تصمیمی گرفت. تشکر می‌کنم که توانستند در آن مقطع تصمیم خوبی بگیرند.
سرمربی گل‌گهر درباره پیام به مناسبت روز پزشک، گفت: از آقای زارع، همه پزشکان و پرستاران که در این چندماه زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.

جلالی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه لیگ امسال را چطور دیدید، خاطرنشان کرد: لیگ فرسایشی و پرفشاری داشتیم. لیگ یکی از سخت‌ترین سالهای خود را سپری کرد. سقف لیگ باید 10 ماه باشد اما وقتی 14.5 ماه طول می‌کشد لیگ سخت و فرسایشی است. شما دیدید آسیب‌دیدگی‌های زیادی داشتیم، آمد و رفت‌های زیادی را هم در نیمکت‌ها و هم بازیکنان شاهد بودیم. خوشحالم از این کار سربلند بیرون آمدیم. برای ما هم سخت بود، تیم ما روزهای سختی را سپری کرد.

وی درباره داوری، اظهار داشت: داوری هم خوب بود و از آنها تشکر می‌کنم.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول