اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بوناچیچ: حق گل‌گهر پیروزی بود/ زمانی که داوران سر ما را می‌بریدند، کمتر سوال می‌کردید

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: گل گهر برای برد انگیزه داشت و حق آن‌ها پیروزی بود.

بوناچیچ: حق گل‌گهر پیروزی بود/ زمانی که داوران سر ما را می‌بریدند، کمتر سوال می‌کردید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، لوکا بوناچیچ بعد از شکست تیمش مقابل گل‌گهر در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال گفت: از این بازی راضی نیستم. گل‌گهر خوب بازی کرد و برد. گل‌گهر انگیزه بیشتری دارد، تلاش زیادی کرد و حق آنها برد بود. اگر صحبت از بدشانسی می‌کنید بدتر از ما بود, مگر داور 6 امتیاز از ما نگرفت؟ با هر زحمتی بود 30 امتیاز گرفتیم و جای‌مان در جدول جایی است که می‌بینید.

وی درباره داوری عنوان کرد: معمولا به داوری ورود نمی‌کنم و الان هم مهم نیست چه بگویم. آن زمان که سر ما را می‌بریدند کمتر سوال می‌پرسیدید.

 بوناچیچ در پاسخ به این سوال که برنامه شما برای فصل آینده چیست، خاطرنشان کرد: من فصل را تمام کردم، باید خودمان را آنالیز کنیم ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

سرمربی ذوب‌آهن درباره اینکه روز جهانی پزشک است چه صحبتی در این باره دارید؟ گفت: آنها قهرمان مبارزه شرایط امروز ما هستند. چه پزشکان ما چه پزشکان دیگر کشورها. واقعا جبهه‌ای که ما می‌جنگیم و پزشکان می‌جنگند، می‌بینیم که آنها خوب جلو آمدند، شرایط را کنترل کردند و قهرمان واقعی آنها هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول