اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

جلسه مهم مسی و کومان /لئو آینده خود را در بارسا نمی‌بیند!

در جلسه مهمی که بین مسی و کومان برگزار شده، فوق ستاره آرژانتینی از آینده مبهم خود در این باشگاه صحبت کرد.

جلسه مهم مسی و کومان /لئو آینده خود را در بارسا نمی‌بیند!

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته به طور رسمی رونالد کومان هدایت بارسلونا را برعهده گرفت و تا در فصل آینده به وضع وخیم این باشگاه سر و سامانی بدهد.

پس از این انتخاب عده‌ای گمان کردند که مشکل مسی برای رفتن دیگر حل شده ولی به نظر می‌رسد در جلسه امروز فوق ستاره آرژانتینی و مربی جدید برخی چیزها حل نشده است.

به نقل از راک‌1 اسپانیا، جلسه‌ای بین مسی و کومان برای حل مشکلات برگزار شد. در این جلسه لئو به مربی جدید خود اطلاع داد که آینده خود را به طور واضح در باشگاه بارسلونا نمی‌بیند.

این رسانه ادامه داد که مسی به کومان اظهار داشته که در حال حاضر خود را بیشتر از اینکه در درون باشگاه ببیند، بیشتر در بیرون می‌بیند ولی می‌داند که اگر تصمیم به خروج از بارسلونا بگیرد از نظر قراردادی به مشکل خواهد خورد.

در این میان باشگاه بارسلونا معتقد است که مسی را به دلیل قراردادی که با او بسته‌اند در اختیار خواهند داشت و نمی‌خواهند بعد از جلسه‌ای که بین کومان و لئو برگزار شده تصمیمی در این خصوص بگیرند.

باید دید آینده مسی و باشگاه بارسلونا چگونه رقم خواهد خورد و این بازیکن در نهایت در کدام تیم توپ خواهد زد.

رقم فسخ قرارداد مسی 700 میلیون یورو گزارش شده است و پرداخت این پول از هر باشگاه غیرممکن خواهد بود. باید دید آیا بارسلونا برای فروش مسی رقم پیشنهادی خود را پایین ‌می‌آورد یا خیر.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول