اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بسته خبری پلیس| از توقیف جنسیس با 444 ادکلن قاچاق تا کشف 10 هزار چسب سیلیکون

پلیس هرمزگان موفق به کشف 444 بسته ادکلن قاچاق از یک دستگاه خودروی جنسیس شد.

بسته خبری پلیس| از توقیف جنسیس با 444 ادکلن قاچاق تا کشف 10 هزار چسب سیلیکون

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پلیس هرمزگان در 48 ساعت اخیر موفق به کشف چند محموله بزرگ قاچاق کالا در این استان شد.

محموله ادکلن قاچاق به مقصد نرسید

با تلاش مأموران ایستگاه بازرسی کنجی شهرستان بندرخمیر، یک دستگاه خودرو جنسیس حامل 444 عدد ادکلن خارجی قاچاق به ارزش 150 میلیون تومان توقیف شد. 

به گفته علیرضا گزمه معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان هرمزگان، مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی کنجی شهرستان بندر خمیر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو جنسیس مشکوک شده و جهت بررسی آن را متوقف کردند و در بازرسی از این خودرو، تعداد 444 ادکلن خارجی قاچاق را کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

کشف زمین خواری 14 هکتاری در شهرستان بندرخمیر

رئیس پلیس آگاهی استان از رفع تصرف 14 هکتار از زمین های بنیاد مسکن به ارزش 1 میلیارد و 264 میلیون ریال در شهرستان "بندرخمیر" خبر داد. 

سرهنگ عبدالمجید کرمی در تشریح جزئیات این خبر، بیان کرد: در راستای گزارشات واصله مبنی بر اینکه تعدادی از اهالی روستای "کشارسرگپ کهورستان " شهرستان بندرخمیر اقدام به تخریب اراضی ملی و تصرف آن کرده‌اند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

ماموران انتظامی به همراه مقام قضائی و نماینده اداره حقوقی و امور اراضی بنیاد مسکن به محل‌ مورد نظر اعزام و در این خصوص 14هکتار از زمین‌های بنیاد مسکن را رفع تصرف کردند.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش زمین‌های رفع تصرف شده را 126 میلیون تومان ریال برآورد کرده‌اند.

کشف بیش از یک میلیون نخ سیگارقاچاق در هرمزگان 
  
فرمانده انتظامی استان از کشف یک میلیون و60 هزار نخ سیگارقاچاق در شهرستان بندر لنگه خبر داد. 

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت :در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالاهای دخانی، مأموران پاسگاه لمزان شهرستان بندر لنگه با انجام اقدامات اطلاعاتی از وجود مقادیر زیادی سیگار قاچاق در یک مکان متروکه مطلع و بلافاصله موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

 مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن یک میلیون و 60 هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی، ارزش محموله های مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان 848 میلیون تومان عنوان و تصریح کرد: دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول