اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

وزیر آموزش ‌و پرورش «روز پزشک» را به جامعه پزشکان تبریک گفت

وزیر آموزش‌ و پرورش در پیامی، «روز پزشک» را به جامعه پزشکان کشور تبریک گفت.

وزیر آموزش ‌و پرورش «روز پزشک» را به جامعه پزشکان تبریک گفت

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سهراب شیخی کنفی: محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش ‌و پرورش در پیامی «روز پزشک» را به جامعه پزشکان کشور تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: مریزاد دستی که مر خستگان را/ دوای دل و راحت جان رساند؛ یکم شهریورماه، مقارن با فرخنده زادروز طبیب نام‌آورجهان، حکیم ابوعلی سیناست، همان روز پرفروزی که درگاه شمار ایران اسلامی با هدف بزرگداشت و ارج نهادن به مساعی آسمانی پزشکان خدوم، به نیکی «روز پزشک» نامیده شده است.

مسرورانه این روز مبارک را به جامعه پزشکان و خادمان ساعی و صبور عرصه بهداشت و درمان تبریک و تهنیت می‌­گویم و به نمایندگی از جامعه فهیم و قدرشناس فرهنگیان، از همت، حمیّت و خدمات ارزنده این جهادگران به‌ویژه هنگام ابتلای ایرانیان عزیز به ویروس مهلک کرونا که مجاهدانه برای کاهش آلام و التیام و درمان هموطنان عزیزمان، قامت افراخته‌اند تشکر و قدردانی می‌کنم و صمیمانه از درگاه ربویی، برای این عزیزان، سلامت، سعادت و توفیق روزافزون خواستارم».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول