اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کمندانی: گل‌گهر متحول شد و در شش دیدار عالی نتیجه گرفت/ از شادی مردم سیرجان خوشحالیم

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: بعد از بازگشت مجید جلالی در تیم تحولی ایجاد شد و در 6 بازی عالی نتیجه گرفتیم.

کمندانی: گل‌گهر متحول شد و در شش دیدار عالی نتیجه گرفت/ از شادی مردم سیرجان خوشحالیم

میلاد کمندانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی مقابل ذوب‌آهن در هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: خدا را صدهزار مرتبه شکر که توانستیم با یک برد شیرین در لیگ برتر بمانیم. خوشحالم که در این بازی یک گل زدم و یک پاس گل دادم که نتیجه تلاش کل تیم بود.

وی ادامه داد: از همه بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه تشکر می‌کنم. واقعا همه زحمت کشیدند، تک تک بازیکنان عالی کار کردند و توانستیم لیگ را با پیروزی خوبی به پایان برسانیم.

کمندانی در مورد اینکه گل‌گهر پس از یک بحران و استعفای سرمربی، با بازگشت مجیدجلالی روند نتیجه گیری خیلی خوبی را در پیش گرفت، گفت: در یک دوره نتوانستیم کیفیتی که مدنظرمان بود را در زمین پیاده کنیم اما بعد از آن در 6 بازی عالی کار کردیم و 14 امتیاز به دست آوردیم. کادر فنی، بازیکنان و مدیریت، همه با هم یکدل شدند. همه زحمت کشیدند که بتوانیم تیم را نگه داریم. این اتفاق به خوبی افتاد و تمام اعضای مجموعه در این موفقیت نقش داشتند.

هافبک گل‌گهر در مورد بقای این تیم در لیگ برتر تصریح کرد: واقعا در تیم تحولی ایجاد شد و توانستیم در هفته‌های پایانی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشیم. همه اعضای تیم و مدیریت باشگاه از این اتفاق خوشحال هستند. از اینکه توانستیم دل مردم سیرجان را شاد کنیم، خوشحالیم و بابت این موضوع خدا را شکر می‌کنم.

وی در خصوص ادامه همکاری با گل‌گهر در فصل آینده گفت: یک فصل دیگر با گل‌گهر قرارداد دارم. آینده قابل پیش بینی نیست. باید ببینیم خدا چه می‌خواهد و چه اتفاق می‌افتد. امیدوارم هرچه پیش می‌آید خیر باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول