اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

شرکت۳ داوطلب کرونایی در کنکور تجربی دهدشت

در سومین روز از برگزاری آزمون سراسری 3 داوطلب مبتلا به کرونا در بیمارستان دهدشت با سایر داوطلبان رقابت کردند

شرکت۳ داوطلب کرونایی در کنکور تجربی دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه،  سالن آمفی تئاتر بیمارستان امام خمینی دهدشت حوزه کنکور سراسری داوطلبان مبتلا به کرونا شد.

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ع) گفت: سه بیمار کرونایی رشته علوم تجربی در سومین روز برگزاری کنکور با سایر داوطلبان این رشته در سراسر کشور رقابت داشتند.

 ابراهیم یاری نسب در خصوص برگزاری آزمون داوطلبان کرونایی افزود: در سومین روز برگزاری آزمون سراسری و در رشته علوم تجربی سه داوطلب کرونایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تمهیدات اندیشیده شده آزمون خود را برگزار کردند.

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در ادامه تصریح کرد: داوطلبان رشته‌های مختلف قبل از برگزاری آزمون‌ها در سامانه خود اظهاری سایت سازمان سنجش بخش آزمون سراسری ثبت نام و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا  و تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا را اعلام کردند.

یاری‌نسب گفت: در شهرستان کهگیلویه سه داوطلب مبتلا به ویروس کرونا شناسایی و با رعایت نکات بهداشتی لازم از قبیل ضدعفونی و گندزدایی سالن آمفی تئاتر بیمارستان (محل برگزاری این آزمون)، تجهیز مراقبین و داوطلبان این آزمون برگزار شد.

 وی در پایان در خصوص افزایش روند ابتلا به این بیماری از مردم خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، پرهیز از حضور در اجتماعات، سپری ایمن برابر این ویروس بسیار خطرناک باشند. 

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول