اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

یادواره شهید رئیسعلی دلواری برگزار می‌شود

امام‌جمعه دلوار گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بزرگداشت ۱۲ شهریور رزمایش قدرت دریایی است که با استفاده از شناورهای مردمی و با همکاری و ظرفیت منطقه دوم دریایی سپاه در جوار تپه رشادت، به شکل باشکوهی برگزار خواهد شد...

یادواره شهید رئیسعلی دلواری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنگستان، حجت‌الاسلام علی زاهد دوست در پیام آدینه امروز ضمن تسلیت آغاز ماه محرم و ایام سوگواری محرم، «اخلاص» را از مهم‌ترین خصوصیات نهضت حسینی دانست و اظهار داشت: از مهم‌ترین خصوصیات نهضت حسینی اخلاص است؛ حرکت حسین‌ابن‌علی، حرکتی خالصاً، مخلصاً و بدون هیچ شائبه، برای خدا و دین و اصلاح جامعه مسلمین بود.

امام‌جمعه دلوار افزود: راز محبوبیت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی نیز در اخلاص اوست. رهبر انقلاب اسلامی بارها و بارها، او را باصفت «اخلاص» معرفی کرده‌اند. به‌عنوان نمونه در دیدار با خانواده سردار فرمودند: «می‌بینید مردم چه‌کار دارند می‌کنند برای حاج قاسم... این ناشی از اخلاص است؛ این اخلاص است. اگر اخلاص نباشد، این‌جور دل‌های مردم متوجّه نمی‌شود؛ دل‌ها دست خدا است؛ این‌که دل‌ها این‌جور همه متوجّه می‌شوند، نشان‌دهنده‌ی این است که یک اخلاص بزرگی در آن مرد وجود داشت.»

حساب قانون‌شکنان از هیئت‌های انقلابی جداست

وی با اشاره به تغییر شیوه عزاداری در ایام کرونایی، گفت: دشمنان به دنبال تقابل عاشورا و سلامت هستند؛ لذا عزاداران باید ضمن برگزاری و حفظ سلامت مردم را هم در دستور کار قرار دهند و نهایت دقت خود را در رعایت دستورات بهداشتی به خرج دهند و به توصیه رهبر معظم انقلاب باید طبق دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا عزاداری محرم برگزار شود.

زاهد دوست تصریح کرد: حساب قانون‌شکنان از هیئت‌های انقلابی و عزاداران واقعی سیدالشهدا (ع) جداست و مسؤولان مرتبط باید نظارت و مدیریت کنند تا خدای‌ناکرده قانون‌شکنی برخی موجب شیوع بیماری در بین جامعه و مردم نشود.

مسؤولان به باور اثرگذاری مساجد نرسیده‌اند

امام‌جمعه دلوار با گرامیداشت 31 مرداد روز جهانی مسجد، بیان کرد: بیش از ۸۰ هزار مسجد موجود در سراسر کشور، علاوه بر زنده نگه‌داشتن یاد و نام بلندمرتبه خداوند، ظرفیتی مردم‌نهاد برای پیشبرد بسیاری از مشارکت‌های نیکوکاری، خیرخواهانه و کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند.

وی افزود: نگاهی به تاریخ صدر اسلام، آیات و روایات معتبر، هم نشان می‌دهد شارع مقدس اسلام نیز همین منظور و اهداف را برای مساجد در نظر داشته است. باید همه مسؤولان و متولیان امر به این باور برسند که مساجد با توجه به قدرت نرمشان، توانایی و ظرفیت مهار آسیب‌های اجتماعی رادارند و برای آن برنامه‌ریزی کنند.

یادوراه شهید رئیسعلی دلواری و رزمایش سپاه در خلیج فارس

زاهد دوست در ارتباط برگزاری مراسم گرامی داشت شهید رئیس‌علی دلواری، عنوان کرد: برنامه‌های بزرگداشت ۱۲ شهریور روز ملی مبارزه با استعمار و سالروز شهادت سردار شهید رئیس‌علی دلواری هم با رعایت دقیق توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد...

وی با اشاره به رزمایش دریایی نیروی دریایی سپاه، گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بزرگداشت ۱۲ شهریور رزمایش قدرت دریایی است که با استفاده از شناورهای مردمی و با همکاری و ظرفیت منطقه دوم دریایی سپاه در جوار تپه رشادت، به شکل باشکوهی برگزار خواهد شد.

توافق با آمریکا، ناامنی اقتصادی امارات را در پی دارد

امام‌جمعه دلوار بابیان اینکه توافق امارات متحده عربى با رژیم صهیونیستی یک حماقت راهبردى و اشتباه تاریخى از سوى مجموعه‌اى از احمق‌هاى درجه‌یک، از ترامپ تا نتانیاهو تا بن زاید است، گفت: امارات با پناه بردن به آمریکا و لابى صهیونیسم خواسته امنیت و قدرت بیشترى را براى خود تأمین کند؛ اما به‌زودی خواهد فهمید دست دوستى دادن با دشمن شماره یک اسلام، بیش از هر چیز ناامنى در اقتصاد را برایش به ارمغان خواهد آورد.

وی همچنین صعود مقتدرانه تیم فوتبال شاهین بندر عامری به لیگ دسته دوم کشور را به همه متصدیان باشگاه و بازیکنان، کادر فنی و مربیان و هواداران تیم تبریک گفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول