اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

خودکفایی ایران در صنعت دفاعی محصول ایمان به توان داخلی است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رونمایی از دو موشک جدید صنایع دفاعی به نام شهید سلیمانی و شهید ابو مهدی، گفت: به لطف پروردگار، صنایع دفاعی کشور در بخش تکنولوژی هم در بعد کیفی و هم در بعد کمی در شرایط پایدار قرار داشته و ایران را به خودکفایی رسانیده است.

خودکفایی ایران در صنعت دفاعی محصول ایمان به توان داخلی است

سید علی آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و گرامیداشت ایام بزرگداشت صنعت دفاعی کشور، اظهار کرد: با تبریک این روز به جهادگران، متخصصان و  پرسنل خدوم صنعت دفاعی کشور، این صنعت را پشتوانه مستحکم نیروهای مسلح در دفاع از  تمامیت ارضی  و صیانت از دستاوردها، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست.

وی با بیان اینکه توسعه ظرفیت‌های دفاعی کشور با دستان پرتوان فرزندان متعهد و متخصص ایران اسلامی رقم خورده است، گفت: در پرتو تلاش و مجاهدت متخصصان نخبه، جوان و متعهد، موفقیت‌های چشمگیری در حوزه دفاعی کشور به‌دست‌آمده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید خود از نمایشگاه صنایع دفاعی کشور و رونمایی از دو موشک جدید صنایع دفاعی به نام شهید سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس، تصریح کرد: به لطف پروردگار، صنایع دفاعی کشور در بخش تکنولوژی هم در بعد کیفی و هم در بعد کمی در شرایط پایدار قرار داشته و ایران را به خودکفایی رسانیده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تحول در تولیدات دفاعی متناسب با تهدیدات است، تصریح کرد: فرایند توسعه تولیدات صنعتی در بخش نظامی و چه در بخش غیرنظامی با توجه به تأکید بر رونق تولید در حال فعالیت است، امروز فرایند توسعه علاوه بر بخش نظامی در بخش غیرنظامی هم افتخارآفرین شده است.

آقازاده با بیان اینکه خودکفایی جمهوری اسلامی ایران در بحث صنایع دفاعی، محصول ایمان و اعتقاد به توان داخلی بوده است، گفت: در بحث صنایع دفاعی به قدرتی رسیده‌ایم که می‌توان علاوه بر رفع نیاز داخل، جزء صادرکنندگان آن نیز باشیم.

وی با تأکید بر اینکه تکیه‌بر توان داخلی اعتماد به جوانان متخصص و متعهد در حوزه‌های مختلف، موفقیت‌های چشمگیری را متوجه کشور می‌کند، افزود: بهره‌گیری از دانش فنی و توانمندی‌های صنعتی  اقدامات قابل‌توجهی  برای گذر صنایع غیرنظامی کشور از بند تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی داشته است.

به گزارش فارس، روز ۳۱ مردادماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز صنعت دفاعی کشور نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول