اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

یحیی توره: انتقال مسی به سیتی سخت است اما غیرممکن نیست

ستاره سابق بارسلونا انتقال ابرستاره آرژانتینی به سیتی را غیرممکن نمی داند.

یحیی توره: انتقال مسی به سیتی سخت است اما غیرممکن نیست

به گزارش خبرگزاری فارس، یحیی توره ستاره سابق بارسلونا و منچسترسیتی درباره احتمال جدایی مسی از آبی-اناری ها و آمدنش به تیم انگلیسی واکنش نشان داد.

توره در مصاحبه با نشریه «سان» انگلیس، گفت: به نظرم جدایی مسی از بارسلونا امری سخت و پیچیده است اما غیرممکن نیست. می دانم او بارسلونا، فلسفه فوتبال و منطقه این شهر را دوست دارد. اما اگر مجبور به ترک بارسلونا شود چرا به سیتی نیاید. سیتی باشگاه متمولی است و اموال کافی برای خرید این ابرستاره را دارد. در انگلیس تعداد کمی از باشگاه ها مثل سیتی استطاعت مالی دارند.

وی افزود: اگر مسی به سیتی بیاید این خبر خوبی برای تیم انگلیسی است چون با آمدن این فوق ستاره سیتی قدرت می گیرد و در مقابل تیم های قدرتمند انگلیس می تواند نتایج بهتری بگیرد. البته سبک بازی مسی به تیم های انگلیسی نمی خورد چون او دوست دارد یک جا باشد و توپ به او برسد و شروع به دربیل زدن کند. مسی اصلا دوست ندارد در دفاع شرکت کند. 

ستاره سابق بارسلونا ادامه داد: اما با شناختی که از گواردیولا دارم می توانم مطمئنم باشم پپ بهترین گزینه را پیش روی مسی می گذارد چون شناخت خوبی از مسی دارد. البته این را نیز صادقانه می گویم بعید می دانم بارسلونا به راحتی این ابرستاره را از دست دهد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول