اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

️ روز بدون فوتی بر اثر کرونا در کرمانشاه/ 501 کرمانشاهی قربانی ویروس منحوس شدند

طبق اعلام ستادمدیریت کرونا در استان کرمانشاه طی 24 ساعت گذشته هیچ مورد فوتی در استان ثبت نشده تا مجموع آمار فوت شدگان بر اثر ابتلا به ویروس کووید19 کماکان 501 نفر بماند.

️ روز بدون فوتی بر اثر کرونا در کرمانشاه/ 501 کرمانشاهی قربانی ویروس منحوس شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، «ابراهیم شکیبا» سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی در خصوص آخرین آمار مبتلایان به ویروس کووید۱۹ در استان، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۷ مورد مثبت مبتلا به کرونا شناسایی شده اند که از این تعداد ۲۲ مورد مثبت بستری شده و ۲۵ مورد مثبت نیز سرپایی بودند و هم اکنون ۲۰۴ بیمار در مراکز درمانی استان بستری می باشند.

وی افزود: خوشبختانه طی شبانه روز گذشته موردی از فوت در اثر ابتلا به کرونا در استان نداشتیم؛ با این وجود تعداد موارد فوت با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه تا کنون ۵۰۱ نفر است.

شکیبا ادامه داد: طی شبانه روز گذشته تست کرونای ۲۲ بیمار بستری در مراکز درمانی استان مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون به ۳۳۸۶ نفر رسید.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول