اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

روحانی به امام جمعه مشهد تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت رحلت عالم پارسا حضرت آیت‌الله سیدعبدالجواد علم‌الهدی خراسانی، از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت کرد.

روحانی به امام جمعه مشهد تسلیت گفت

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجّت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور در پیامی با تسلیت رحلت عالم پارسا حضرت آیت‌الله سیدعبدالجواد علم‌الهدی خراسانی، از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت کرد.

متن پیام تسلیت رئیس جمهور به این شرح است:

 «اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدّها شیء»

‎رحلت عالم پارسا حضرت آیت‌الله سیدعبدالجواد علم‌الهدی خراسانی، موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

‎این عالم وارسته پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت و کسب فیض از محضر آیات عظام همچون آیت‌الله بروجردی و امام خمینی(ره)، با انجام فعالیت‌های علمی و فرهنگی گوناگون از جمله تأسیس حوزه علمیه امام‌القائم تهران، عمر خود را وقف تربیت طلاب، ترویج و تبیین مکتب اهل بیت(ع) کرد و کارنامه پرباری به یادگار گذاشت.

‎اینجانب این ضایعه را به حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقمندان و بیت مکرم آن مرحوم به‌ویژه حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه محترم مشهد تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت دارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول