اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

شکایت نمایندگان مجلس به کمیسیون اصل 90 درباره قرارداد ویلموتس/ موسوی مسؤول رسیدگی به پرونده شد

مسؤول رسیدگی به پرونده ویلموتس در مجلس با اعلام خبر شکایت نمایندگان مجلس به کمیسیون اصل 90 درباره قرارداد ویلموتس، گفت: بنده مسؤول رسیدگی به این پرونده در کمیسیون شده‌ام.

شکایت نمایندگان مجلس به کمیسیون اصل 90 درباره قرارداد ویلموتس/ موسوی مسؤول رسیدگی به پرونده شد

سیدنظامالدین موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: به دنبال شکایت تعدادی از نمایندگان مجلس از قرارداد مارک ویلموتس، کمسیون اصل 90 مجلس به این مسئله ورود کرد.

وی افزود: نخستین شکایت مربوط به احمد راستینه دبیر کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس بود که طرح شکایت کرد البته شکایات دیگری هم واصل شد، اما شکایت اولیه از طرف ایشان بود که ما در کمیسیون اصل 90 به این پرونده ورود پیدا کردیم.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: هفته جاری جلسات کارشناسی را در این زمینه برگزار می‌کنیم و مسئولان مربوطه هم را دعوت خواهیم کرد.

موسوی بر همین اساس اضافه کرد: بنده مسئول پیگیری این پرونده در کمیسیون اصل 90 هستم و در حال دنبال کردن روال قانون این پرونده و پیگیری آن هستیم.

وی در خاتمه عنوان کرد که امیدواریم بتوانیم از حقوق مردم -که در این در قرارداد و جریمه‌ای که ایران به واسطه این پرونده از جیب ملت ایران می‌رود- دفاع و با خاطیان برخورد کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول