اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

رضایتمندی داوطلبان کنکور از آزمون سراسری در نظرسنجی سازمان سنجش

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: براساس نظرسنجی که با همکاری وزارت بهداشت انجام گرفته میزان رضایت مندی داوطلبان در سوال اول ۹۶.۸۹ درصد در سوال دوم ۹۵.۸۳ درصد و در سوال سوم ۹۷.۷۸ درصد بوده است.

رضایتمندی داوطلبان کنکور از آزمون سراسری در نظرسنجی سازمان سنجش

فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس گفت: سازمان سنجش آموزش کشور با هماهنگی وزارت بهداشت نظر سنجی انجام داده که به تمام داوطلبان حاضر در آزمون سراسری پیامک ارسال شده و ۳ سوال از داوطلبان پرسیده شده است.

وی گفت: سوال اول درباره میزان رعایت پروتکل های بهداشتی است که ۶۹.۸۹ درصد داوطلبان اظهار رضایتمندی داشته اند.

همچنین زرین آمیزی در ادامه افزود: ۹۵ .۸۳ درصد از داوطلبان نیز از رعایت فاصله صندلی ها رضایت داشتند که در سوال دوم مطرح شده بود.

سخنگوی سازمان سنجش درمورد سوال سوم که در آن از داوطلبان پرسیده شده بود آیا عوامل اجرایی به الزامات بهداشتی پایبند بوده اند یا خیر، گفت: در این خصوص نیز ۹۷.۷۸ درصد داوطلبان شرکت کرده اند.

آزمون سراسری ۹۹ از ۲۹ مرداد ماه با ۵ گروه آزمایشی هنر، علوم ریاضی، انسانی، تجربی و زبان های خارجی غاز شده و روز شنبه اول شهریور با حضور گروه زبان های خارجی این رقابت علمی پایان می یابد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول