اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

کرونا استفاده از اینترنت را در میان فقرا افزایش داد

نتایج یک بررسی که در برزیل صورت گرفته نشان می دهد، شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی اجباری استفاده از اینترنت را در میان گروه های فقیر و طبقه کم درآمد این کشور افزایش داده است.

کرونا استفاده از اینترنت را در میان فقرا افزایش داد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از زد دی نت، تحقیقی که توسط مرکز اطلاعات شبکه ای بزریل انجام شده نشان می دهد ترافیک اینترنت در ۵ ماهه نخستین سال ۲۰۲۰ افزایش چشمگیری یافته و به رقم بی سابقه ۱۳.۵ ترابیت در ثانیه رسیده است.

بخش عمده ای از این افزایش مدیون کاربرد گسترده اینترنت از سوی افرد بیکار و به شدت فقیر در کشور برزیل بوده است. بر همین اساس استفاده از اینترنت برای خرید آنلاین در میان فقرا از ۳۷ درصد این افراد به ۶۴ درصد از آنها افزایش یافته است. این افزایش در میان افراد بیکار از ۶۳ به ۸۳ درصد رسیده است.

طی این مدت ۵ ماهه سفارش آنلاین غذا در برزیل هم سه برابر شده و از ۱۵ درصد به ۴۴ درصد رسیده است. استفاده از خدمات پخش فیلم آنلاین هم در میان ثروتمندان از ۲۹ به ۴۱ درصد و در میان افراد فقیر و بیکار از ۱۱ به ۳۲ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول