اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اردوهای راهیان نور به‌صورت مجازی برگزار شود

تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلویزیون با بیان اینکه اردوهای راهیان نور را باید در شرایط کرونایی هم ولو به‌صورت مجازی حفظ کنیم، گفت: اردوهای راهیان نور را به‌صورت مجازی برگزار کرد.

اردوهای راهیان نور به‌صورت مجازی برگزار شود

ابراهیم اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان سمنان با اشاره به اثرات فرهنگی متعدد اردوهای راهیان نور اظهار کرد: اردوهای راهیان نور از اتفاقات خوب فرهنگی در سال‌های اخیر بوده است و باید در شرایط کرونایی هم ولو به‌صورت مجازی حفظ شود.

او با اشاره به اینکه در اولین سفر راهیان نور همراه با رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس حضور داشتم، تصریح کرد: استارت اردوهای راهیان نور به شکل خودجوش زده شده است و این برنامه‌ها باید به‌صورت جدید و در بستر فضای مجازی حفظ شود.

تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه اردوهای راهیان نور در مسیر فرهنگ دفاع مقدس در حرکت است، اضافه کرد: باید این فرهنگ را به نسل جوان منتقل کرد.

اصغری با بیان اینکه نسل جوان باید بدانند امنیت و آرامش امروز را مدیون شهدا و رزمندگانی هستیم که در جبهه حق و باطل مقابل رژیم متجاوز بعثی ایستادند، تصریح کرد: ما همیشه مدیون خون شهدا هستیم و باید پاسدار ارزش‌های آنها باشیم.

او با اشاره به اینکه غیرمادی و مردمی بودن اردوهای راهیان نور را باید حفظ کنیم، اضافه کرد: مسؤولان امروز باید شرایطی را ترسیم کنند که فارغ از مسائل سیاسی و دنیوی، جوانان و نوجوانان ایرانی در این شرایط قرار گیرند.

تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه مستندهای خوبی می‌توان در این حوزه ساخت، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور عمق تأثیرگذاری بالایی دارد و باید حفظ شود.

انتهای پیام/74035/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول