اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تقدیم شهدای مدافع سلامت نشان از روحیه انقلابی و تعهد جامعه پزشکی است

سپاه فجر فارس طی بیانیه‌ای به مناسبت روز پزشک تصریح کرد: در شرایط امروز این ستارگان پرفروغ خدمتگزاری بی‌منت با روحیه جهادی و بسیجی در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا نقش‌آفرینی کرده و تقدیم شهدای مدافع سلامت نشان از روحیه انقلابی و تعهد این قشر فرهیخته به حفظ سلامت مردم است.

تقدیم شهدای مدافع سلامت نشان از روحیه انقلابی و تعهد جامعه پزشکی است

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز، سپاه فجر فارس طی بیانیه‌ای به مناسبت روز پزشک  و به پاس بزرگداشت شیخ الرئیس ابوعلی سینا ستاره پرفروغ عرصه طب ایران، نوشت: در شرایط امروز نیز این ستارگان پرفروغ خدمتگذاری بی‌منت با روحیه جهادی و بسیجی در خط مُقدم مقابله با ویروس کرونا نقش‌آفرینی کرده و تقدیم شهدای مدافع سلامت نشان از روحیه انقلابی و تعهد این قشر فرهیخته به حفظ سلامت مردم است.

متن این بیانیه‌ بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

پزشکان ایرانی در دستیابی به افتخارات برجسته سال‌های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی نقشی ستودنی داشته و تأثیرگذاری این قشر فرهیخته در حوزه علوم نوین پزشکی، درمان بیماری‌ها، افزایش امید به زندگی و ارتقای دیگر شاخص‌های سلامت ایران اسلامی در سطوح ملی، منطقه‌ای و جهانی، غیرقابل‌چشم‌پوشی است.

حضور خالصانه تیم‌های پزشکی در سال‌های حماسه دفاع مقدس و خدمات گسترده آنان فصلی درخشان در صحیفه افتخارات جامعه پزشکی کشور است و بدون شک فداکاری و ایثار کادر بهداشت و درمان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس هیچ‌گاه از اذهان ملت ایران پاک نخواهد؛ در شرایط امروز نیز این ستارگان پرفروغ خدمتگذاری بی‌منت با روحیه جهادی و بسیجی در خط مُقدم مقابله با ویروس کرونا نقش‌آفرینی کرده و تقدیم شهدای مدافع سلامت نشان از روحیه انقلابی و تعهد این قشر فرهیخته به حفظ سلامت مردم است.

سپاه فجر استان فارس ضمن پاسداشت مقام والای شهدای مدافع سلامت، روز پزشک را به پزشکان، پرستاران، داروسازان، پیراپزشکان و اعضای کادر بهداشت و درمان کشور به‌ویژه کادر پزشکی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهر مقدس شیراز و استان فارس تبریک عرض کرده و توفیقات روز افزون همه خدمتگذاران نظام سلامت کشور را تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و راهبردهای داهیانه فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت می‌کند.

انتهای پیام/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول