اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

دی‌یونگ: 11 ساعت پیش از مسابقه فهمیدم در ترکیب حضور دارم

لوک دی‌یانگ، ستاره سویا و زننده 2 گل در فینال لیگ اروپا اظهار داشت: 11 ساعت پیش از مسابقه مربی به من اطلاع داد که در ترکیب اصلی حضور دارم.

دی‌یونگ: 11 ساعت پیش از مسابقه فهمیدم در ترکیب حضور دارم

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب دیدار پایانی لیگ اروپا سویا موفق شد با درخشش «لوک دی‌یونگ» مقابل اینترمیلان به برتری دست یابد و قهرمان این رقابت لقب گیرد.

ستاره هلندی پس از اینکه به بهترین بازیکن این بازی نیز لقب گرفت در مصاحبه با BtSport  گفت: این قهرمانی فوق‌العاده است. ما در این مسابقات بازی‌های بسیار سختی داشتیم ولی با یک کار تیمی، عملکردی درخشان را به نمایش گذاشتیم.

دی‌یونگ اظهار داشت: سویا به مانند یک خانواده است و ما با هم به سختی برای رسیدن به چنین موفقیتی تلاش کردیم. اصلاً مهم نیست که چه کسی در این بازی، حضور داشته است. این دیدار واقعاً برای ما سخت بود. بازی را خوب شروع کردیم ولی اینتری‌ها در ابتدا به گل رسیدند.

دی یونگ در این بازی 2 گل از 3 گل تیمش را به ثمر رساند و نقشی اساسی در قهرمانی سویا در لیگ اروپا داشت.

ستاره 29 ساله هلندی سویا ادامه داد: پس از گلی خوردیم توانستیم 2 گل به ثمر رسانیم که برای من حسی فوق‌العاده را ایجاد کرد.

دی‌یونگ در خصوص بازی کردنش در ترکیب فینال سویا گفت: لوپتگی 11 ساعت پیش از آغاز بازی به من گفت که در ترکیب حضور داری و من به مربی گفتم که کاملاً آماده هستم. من به او گفتم که هر موقع به من نیاز داشته باشی من آماده هستم و من هم توانستم در این بازی عملکردی عالی داشته باشم.

دی یونگ در خصوص 2 گل خودش در بازی نهایی لیگ اروپا نیز خاطر نشان کرد: این گل‌ها برایم بسیار خاص است. در گل اول پاس خسوس ناواس فوق‌العاده بود و در گل دوم نیز سانتر خوبی ارسال شد.

سویا با این قهرمانی توانست آمار فوق‌العاده خود را در لیگ اروپا بهبود بخشد و با 6 قهرمانی با اختلاف در صدر برندگان این جام قرار گیرد. اینترمیلان با 3 قهرمانی در مقام دوم ایستاده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول