اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

«هرمز» رشد ویژه‌ای خواهد یافت/ فرمان رهبر انقلاب را با تمام توان محقق خواهیم کرد

معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: به همت بنیاد برکت، کارهای بزرگی در هرمز کلید خورده که اثرات آن در رشد و پیشرفت این جزیره نمایان خواهد شد.

«هرمز» رشد ویژه‌ای خواهد یافت/ فرمان رهبر انقلاب را با تمام توان محقق خواهیم کرد

عبدالعلی صاحب محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: بنیاد برکت در پی فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص رفع محرومیت‌ها و کمک به توسعه همه‌جانبه جزیره هرمز با تمام توان پای کار است و پروژه‌های خوبی در این جزیره تعریف و عملیاتی شده است.

وی افزود: ما در زمینه اشتغال در هرمز نیز نمی‌توانیم منتظر اجرای پروژه‌های عظیم صنعتی بمانیم چرا که هم زمان‌بر بوده و هم فرصت‌های دیگر ما را در زمینه اشتغال آفرینی در این جزیره تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و به همین خاطر با توان ویژه‌ای متمرکز بر اجرای طرح‌های اشتغال خرد در این جزیره برای رساندن شرایط به اشتغال فوری هستیم.

معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با تصریح بر این که زمان منتظر ما در زمینه توسعه و اشتغال نمی‌ماند، عنوان کرد: طرح‌های تسهیلات محور ما در زمینه‌های مختلف می‌تواند نسخه فوری برای رفع بیکاری در جزیره هرمز باشد تا جوانان این جزیره با استفاده از این تسهیلات در بخش‌های مختلف بتوانند اشتغال مناسب و پایداری برای خود فراهم کنند.

صاحب محمدی درباره فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در زمان شیوع ویروس کرونا، گفت: ما در این ایام تاکنون 5 میلیون بسته معیشتی از جمله یک میلیون بسته کامل شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارونی و رب توزیع کردیم و این اقدامات همچنان ادامه خواهد یافت.

وی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در ماه‌های اخیر به حدود 100 هزار نفر در کشور، 1500 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرده است و این سنت با ارزش دینی نیز احیا شده که گره از مشکلات بسیاری گشوده است.

معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اضافه کرد: ما در هیچ بخشی رقیب بخش خصوصی نیستیم و حضور ما در هر حوزه‌ای، بین بخشی و در راستای گشودن گره‌ها از مشکلات مردم است.

صاحب محمدی در پایان عنوان کرد: نگاه ما به جزیره هرمز برای رفع محرومیت‌های آن، نگاه جهادی است و توزیع جهیزیه در راستای حل مشکلات ازدواج جوانان و توزیع اقلام تحصیلی برای حمایت از علم‌آموزی فرزندان این جزیره همچنان ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/88055/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول