اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف زمین‌خواری 470 میلیاردی در «جزیره هرمز»

با هوشیاری و تلاش کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان یک فقره زمین خواری به مبلغ 470 میلیارد ریال در استان شناسایی و کشف شد.

کشف زمین‌خواری 470 میلیاردی در «جزیره هرمز»

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح سراسری مبارزه با زمین خواری و با هدف رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی با گسترش چتر اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی یک فقره تصرف اراضی ملی توسط یک شرکت در جزیره هرمز را شناسایی و  موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس با توجه به موقعیت سوق الجیشی، گردشگری بودن منطقه و حساسیت موضوع  ضمن تشکیل جلسه با نهادها و ادارات دولتی متولی نگهداری اراضی ملی با تشکیل تیمی مشترک با حضور کارشناسان اداره صنعت و معدن در معیت نمایندگان حقوقی ادارات مرتبط چندین مرحله به جزیره هرمز اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت : پس از بررسی‌های دقیق صورت گرفته توسط کارشناسان، مشخص شد شرکت موصوف در سال ۱۳۸۹ زمینی به متراژ 50 هزار متر مربع از اداره راه و شهرسازی جهت ساخت مسکن مهر تحویل لیکن اقدام به تصرف غیر قانونی 47 هزار متر مازاد توافق انجام شده کرده است که در این رابطه با دستور فضایی، رئیس هیئت مدیره شرکت احضار و از وی تحقیق به عمل آمد که با توجه به مستندات و مدارک جمع آوری شده به بزه انتسابی اعتراف کرد.

سردار جعفری، ارزش زمین‌های تصرف شده در این پرونده را 470 میلیارد ریال عنوان کرده و بیان داشت: متهم با تشکیل پرونده قضایی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول